Audi A4 og bilstol

wimzaa

Elsker forumet
Vi har caravelle og vurderer å kjøpe en Audi A4 snart som bil nr 2.. Derfor lurer jeg på hvilken bilstol som passer i Audi? Skal kjøpe stol i morgen og får dermed kun prøvd stolen i caravellen..

Er bilstol nr 2 det er snakk om. Og har noen besafe izi combi i den? eller er den for stor?

vi har audi a4 og har en britax multitech og en britax twe bakovervendte der. Det er TRANGT, men det går!
Bytter derfor til ford mondeo nå...

Vi har Audi a4, har multitech å two way elite, begge bakovervendt.

Vi prøvde andre seter, men ikke mulig i det hele tatt. Det er en liten bil.

Jeg er høygravid, men sitter veldig godt
Men noen vil nok mene det er for liten plass, kan ikkje slappe for mye av i sete, men det betyr ingenting  :)

ORIGINAL: Fiskebolle

vi har audi a4 og har en britax multitech og en britax twe bakovervendte der. Det er TRANGT, men det går!
Bytter derfor til ford mondeo nå...

Fra audi til foooord [:-][8D]

ORIGINAL: KneHøna

Vi har Audi a4, har multitech å two way elite, begge bakovervendt.

Vi prøvde andre seter, men ikke mulig i det hele tatt. Det er en liten bil.

Jeg er høygravid, men sitter veldig godt
Men noen vil nok mene det er for liten plass, kan ikkje slappe for mye av i sete, men det betyr ingenting  :)

oki, da er det håp i alle fall[:)] noen som mente at det ikke gikk å ha bakovervendt. Vi skal jo ha det til nr 2 bil, kjører vel stort sett caravellen om vi skal ha med barna, men greit å ha stoler som kan flyttes inn i audien også[:)]

me har audi a4
besafe combi x3 me isofix står veldig dårlig i den bilen [&:]
(e vår bil nr 2 så for oss går d bra alikavell siden me sjelden bruke den bilen me ungene)

Jeg hadde kjøpt en annen bil (A6, Passat e.l.), siden A4 er kjempetrange. Lett å angre når nesten ingen bilstoler passer, man sitter trangt og har ikke plass til bagasje [8D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Jeg hadde kjøpt en annen bil (A6, Passat e.l.), siden A4 er kjempetrange. Lett å angre når nesten ingen bilstoler passer, man sitter trangt og har ikke plass til bagasje [8D]

vi skal ha det til nr 2 bil[;)] skal vi på ferie o.l kjører vi caravelle og har plass til haugevis med bagasje[:D]

A4 er liden... [8|]
så ingen sete er greie i den bilen. det bli bare trangt!!

ORIGINAL: wimzaa

vi skal ha det til nr 2 bil[;)] skal vi på ferie o.l kjører vi caravelle og har plass til haugevis med bagasje[:D]

Ja dere bestemmer jo selv, bare tenkte jeg skulle nevne det [:)]. De er veldig trange dessverre. (Skulle egentlig ha A4 jeg også siden de er sååå fine, men måtte bare ombestemme meg siden de var så trange [&o])

ORIGINAL: wimzaa

Ja dere bestemmer jo selv, bare tenkte jeg skulle nevne det [:)]. De er veldig trange dessverre. (Skulle egentlig ha A4 jeg også siden de er sååå fine, men måtte bare ombestemme meg siden de var så trange [&o])

ja, vet de er det.. jeg vil egentlig ha passat eller skoda superb[8D] men mannen i huset har funnet drømmebilen sin...

Vi har A4 nå. Det kommer litt an på hvilken modell det er snakk om for akkurat hvor trangt det blir, men det blir litt trangt uansett siden det er en liten bil. At det ikke er mulig å ha bakovervendt i dem er bare tull. Det er mulig, du må bare ofre litt komfort. Det gjør jeg gladelig for snuppa mi [:D]

Vi har akta graco belogic, og hun sitter fint i den. Etter at vi fikk denne stolen er hun mye mer fornøyd i bilen og har sluttet å gråte hver gang vi skal ut å kjøre [:)] Eneste ulempen er at hodet hennes av og til tipper frem når hun sover.

Back
Topp