Auda, bøyer meg i støvet..

Jannemor!

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har termin i oktober, ikke langt på vei. Skrøt her tidligere over flotte svangerskap, uten kvalme og noe som helst av plager.... Uff, der fikk jeg igjen ;) Er fryktelig uggen og kvalm og så trøtt så trøtt for tiden. Er det en liten jentespire på vei kanksje :)  

ORIGINAL: Jannemor!

Hei! Jeg har termin i oktober, ikke langt på vei. Skrøt her tidligere over flotte svangerskap, uten kvalme og noe som helst av plager.... Uff, der fikk jeg igjen ;) Er fryktelig uggen og kvalm og så trøtt så trøtt for tiden. Er det en liten jentespire på vei kanksje :)  

he-he.. at det går troll i ord er det jo noe som heter! [:D]

i mitt forrige svagerskap ble jeg kvalm rundt ca uke 5-6. skikkelig. [:'(] i 3 mnd, hele tiden frem til lille julaften. poff-så var det over. og jeg spiste ribbe som en gal på julaften! [:D] det var en jente. [:)]

nå er jeg 6 uker og 2 dager på vei, og er ikke kvalm. [:D](innimellom er jeg småuggen og tror at NÅ begynner det, men nei, det går over igjen) så kanskje jeg kan håpe på en gutt denne gangen? [:)]
er det noen kjerringråd som sier noe om dette ut fra kvalme?

ut fra det kinesiske fødselskartet skal det være en gutt.
men det er jo egentlig det samme. for oss er det selvfølgelig gøy med en gutt siden vi har ei jente, men på den annen side får vi brukt alt det fine jentetøyet om igjen om det er ei jente. [:D] 
velkommen er den vesle reka uansett!
(ser ut som en reke i sin 4. uke i boka "et barn blir til" av "Lennart Nilson" [:D])

Jeg sliter også fryktelig med kvalme. Er kvalm morgen og kveld. Enda mer kvalm blir jeg hvis det er lenge siden sist jeg spiste. Ingenting frister, men i frykt for å bli ENDA mer kvalm, hiver jeg innpå med noe å spise hele tiden. Så selv med dårlig apetitt spiser jeg mer enn vanlig om dagen. Føler nesten at kiloene raser opp.... Er det sånn at det blir jente hvis man er mye kvalm tidlig i svangerskapet? Det kinesiske fødselskartet sier at det blir gutt. Vel, vel - hvis jeg i hele tatt er så heldig at det går bra denne gangen spiller det jo ingen trille uansett! .-)

Ser ut til at det begynner å gi seg litt mer nå med all den kvalmen, men trøtt er jeg enda. Etter det jeg får høre så sies det at de som er veldig kvalme får jenter..men det der kan jo ikke sies sikkert på noen måte. Men jeg har tidligere hatt to SA og fått et barn og ikke noe dårlig form med noen av svangerskapene. Derfor blir det litt uvant med kvalmen. Men det skal man da overleve. 
Ei som lurte på hvor jeg var fra, jeg bor i Drammen og er 26, og altså mamma til et lite troll ;) Casper som blir 2 år i mai. Verdens beste gutt![:D]

Back
Topp