Auch!

Baby1988

Glad i forumet
Når ungen beveger seg så føles det ut som ho skal komme ut, og at ho skal gjøre sånn at vannet går hvert øyeblikk!
Det er så vondt og ubehagelig. Nesten sånn at noen stikker kniv oppi der.
Har hatt sånn i flere dager.
Andre som har det sånn? Men det skal vel mer enn bevegelser fra den lille til at "hinna" sprekker og vannet går?

Ja du er ikke alene der!!:) har hatt det slik lenge nå og kan ikke bøye meg uten å føle han er på vei ut fua:D hehe. Og her er det ingen fare, han må bare komme, men han blir nok liggende litt til:)

Venter nr 3 4. August:)

Så bra å høre at hinna ska tåle mer enn som så! :) Er å ferierer i Sverige og syns det begynte å bli litt skummelt! :p

Ja du er ikke alene der!!:) har hatt det slik lenge nå og kan ikke bøye meg uten å føle han er på vei ut fua:D hehe. Og her er det ingen fare, han må bare komme, men han blir nok liggende litt til:)

Venter nr 3 4. August:)
Du har jo ikke så lenge igjen så skjønner at du syns det er greit at han kommer! :) Dere er heldig som har termin i begynnelsen av mnd! :)

Det skal stikke og slik, er utrolig hvor sterk den fostervannshinna er altså! Her ligger hode veldig høyt, allikevel har jeg slike symptomer som du beskriver føler jeg. Skjønner ikke hvordan det skal bli når hode trøkker seg ordentlig ned i bekkenet... Mye man skal kjenne på nå på slutten også.

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Har også mye sånn. Kjennes ut som hun borrer seg vei ut :-(

Utrolig ubehagelig! Heldigvis ikke sååå lenge igjen! :p

Back
Topp