Auauuu. Ribbeina mine..

ann m

Betatt av forumet
Det sparkes godt oppunder ribbeina nå for tiden!! Er det flere som får kjent lillemanns kraftspark så man blir nesten uvell:) ?

jepp, kan av og til kjennes ut som hun prøver å spenne seg ut av magen :/ og hun elsker å kose med blæren min. 

Mhm...skikkelig ubehagelig til tider, hun ligger og vrir seg rundt og skifter stilling i ett sett. Ser hele magen bule ut :) men koselig også...

Ja, jeg har fått noen skikkelige spark opp i ribbeina. Ganske ubehagelig i grunn, hehe :) Jenta som ligger øverst sparker mye i ribbeina, gjør faktisk vondt til tider. Gutten som ligger nederst er fæl til å sparke i blæra og det er også ganske kjedelig i grunn, hehe. Samtidig er det jo så kos med disse sparkene også da, men foretrekker når de bare sparker rundt andre steder i magen :)

regnbuens farger skrev:
Ja, jeg har fått noen skikkelige spark opp i ribbeina. Ganske ubehagelig i grunn, hehe :) Jenta som ligger øverst sparker mye i ribbeina, gjør faktisk vondt til tider. Gutten som ligger nederst er fæl til å sparke i blæra og det er også ganske kjedelig i grunn, hehe. Samtidig er det jo så kos med disse sparkene også da, men foretrekker når de bare sparker rundt andre steder i magen :)

Ja det er sikkert veldig spessielt å kjenne 2 som sparker, hehe:)
Man får trimmet magen:)

ikke noe ribbeinsspark her enda. men kjenner at han spenner seg noen ganger. litt usikker om det er kynnere eller om det er babyen som bare spenner seg....??

men det er komisk med store omveltninger selv om det er litt kjedelig når man ikke får sove av det da :P

Her er det konstant press under ribbeina, så jeg er skikkelig øm under ribbeina nå. ikke særlig behagelig nei - men nå er det ikke lenge igjen <3

Back
Topp