Auauauuuu!!

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Våkna i natt av en syk smerte i magen kombinert med en kynner!! Hjelpes så vondt, har aldri våkna av en kynner før og jeg som hadde sååå mye kynnere i forrige svskap. Kom en kynner rett etterpå før det roa seg... Vekka maen da det var så vondt! Sovna visst og kjenner ikke noe nå... Kjenner liv da < 3 Gu så redd jeg var, andre som har opplevd lignende?! Skal til legen på torsdag og trenger kanskje ikke gå før siden det har gitt seg og jeg kjenner liv?

Det var ikke ligamentsmerter da? Det kan jo være vanvittig vondt og jeg kan få det i forbindelse med kynnere i alle fall.... Så lenge det ga seg og du kjenner liv er det nok ikke noe du trenger å oppsøke legen for før du har time i alle fall.......

Ikke pga kynnere, men våkna også i natt pga magesmerter jeg også.
Men her kommer de av forstoppelse. Syke magekramper altså...
Men når jeg tenker meg om så har jeg jo ikke vært på do på ei uke så ikke rart.
Skylte nedpå noen avføringstabletter så sitter i grunnen på jobb å venter på at de skal virke :/
Men fortsatt noen syke magekramper som kommer!

Det var ikke ligamentsmerter da? Det kan jo være vanvittig vondt og jeg kan få det i forbindelse med kynnere i alle fall.... Så lenge det ga seg og du kjenner liv er det nok ikke noe du trenger å oppsøke legen for før du har time i alle fall.......
Hmm, ligamentsmerter når en ligger i ro og sover? Får det hvis jeg reiser meg fort osv, mn dette var anerledes :( magen ble knaaall hard og fy så vondt det var! Alt er nok bra mn tror jeg ringer jordmor bare for å berolige meg :)

Ikke pga kynnere, men våkna også i natt pga magesmerter jeg også.
Men her kommer de av forstoppelse. Syke magekramper altså...
Men når jeg tenker meg om så har jeg jo ikke vært på do på ei uke så ikke rart.
Skylte nedpå noen avføringstabletter så sitter i grunnen på jobb å venter på at de skal virke :/
Men fortsatt noen syke magekramper som kommer!
Har også et fordøyelsessystem som ikke henger helt med, kan og gå maaange dager uten å gå på do og får da skikkelig vondt, men igjen, å våkne på natta av d? Jaja hvis det skjedde deg så er jo d fullt mulig! Mn følte ikke jeg måtte på do, og d forklarer kanskje ikke at magen ble steinhard?? Hmm.... Ble ihvertfall redd :( uff lykke til verpehøna, også på jobb? ;) tihi ;)

Haha jada, sitter her å venter :p
Må jo heller ikke gå enda. Forsøkte i natt men nytter lite når en ikke må ;)
Har reservert det ene toalettet hele dagen. sånn just in case hehe.

Men nei, det forklarer jo ikke at den ble steinhard. Jordmor har nok en forklaring hu :)
Er gode å ha de jordmødrene! Er ikke lett å la være å bekymre seg når en ikke vet hva det er :/

Jordmor mente det var normalt å kunne ha vonde kynnere og forklarte at livmoren er jo en muskel som styrer seg selv... Ba meg bare ta d me ro i dag... Har ikke hatt noe mer enn ak da i natt mn som den bekymringsfullepersonen jeg er så er jeg litt redd likevel :(

Jordmor mente det var normalt å kunne ha vonde kynnere og forklarte at livmoren er jo en muskel som styrer seg selv... Ba meg bare ta d me ro i dag... Har ikke hatt noe mer enn ak da i natt mn som den bekymringsfullepersonen jeg er så er jeg litt redd likevel :(
Jeg hadde masse vonde kynnere sist også jeg, og det er vel vanlig at man kjenner kynnerne bedre når man har født barn før, mener jeg... Håper du klarer å slappe av og ikke bekymrer deg så mye.... :-)

Magen blir gjerne steinhard ved kraftige kynnere. Det er nok helt fint så lenge du kjenner liv og ikke har blødninger :)

Magen blir gjerne steinhard ved kraftige kynnere. Det er nok helt fint så lenge du kjenner liv og ikke har blødninger :)
Ja blir alltid steinhard når kynnerne kommer, men var det at d var sååå vondt, som om d var rier som gjor at jeg ble så egngstelig ;(

Men vet jo ikke om smertene kom av andre grunner og at magen bare ble hard :/

Det sies vist at kynnere kan være ubehagelige og vonde for flergangsfødende.

Jeg er i samme "båt".

Det sies vist at kynnere kan være ubehagelige og vonde for flergangsfødende.

Jeg er i samme "båt".
Tror egentlig d var noe annet for det var inni granskauen vondt!!! Har mye kynnere men ikke vonde!!
Jaja, har ikke hatt d mer og litlå beveger seg masse :)

Back
Topp