auauauauauauauau

mormarion

Gift med forumet
dre er sikkert drit lei av mitt mas! men fikk et anfall som var heeeeelt grusomt. lå på sofaen å hylte! stakkars sambo ble så stresset. så nå er jeeg helt neddopa, og klar for sengen og håper jeg får sove..

Uff a meg[:(] Ikke noe kjekt å høre.. Håper at du får noen timer søvn nå da...Og at det går bedre med deg[:)]
Tenker mye på deg, og leser inneleggene dine,og føler med på hvordan det går med deg! Krysser alle fingre og tær på at det går bra!! Skal prøve å legge meg litt nå,sliter en del med søvn MEN skal ikke klage!!
God bedring!!![:)]

Håper også at du fikk sove kjære deg!!!!

Varm lang klem til deg

Huffa, stakkars deg. Får helt vondt av deg jeg, synn at du skal ha det sånn hele tiden.
Men du må ta det med ro vet du! Håper du har fått sove i natt!
Hvis du skal til Åsane på handel i morgen, MÅ du holde sengen/sofaen i hele dag! OKI???
Dagens moralpreken fra meg!!

ORIGINAL: LilleSitron

Huffa, stakkars deg. Får helt vondt av deg jeg, synn at du skal ha det sånn hele tiden.
Hvis du skal til Åsane på handel i morgen, MÅ du holde sengen/sofaen i hele dag! OKI???

sign!! HOLD SENGA [:)]

Sign!
Hør på kloke ord.[:D] Klem

ORIGINAL: bennylure

Sign!
Hør på kloke ord.[:D] Klem

[:(][:(] jeg får helt ondt av deg, mormarion - er det ingenting noen kan gjøre for å hjelpe og lette litt på smertene??

Uff, skulle ønske alle vi her inne kunne ta en del for deg så du fikk nyte siste del av svangerskapet...Masse varme tanker og klemmer til deg

Back
Topp