Auauauauauau...!!!!

Pinata og Bøllegull

Gift med forumet
Nå driver snuppa mi å presser seg mot tarmen kjennes det ut som... det stikker i baken, og frøkna presser på blæra også... lurer på om hun syns det er morro..hehe..for DET syns ikke jeg..vondt vondt..

Andre som har det slik?

Har ikke vært borti det, men det høres IKKE godt ut!![&:]

Ja, det høres jo kjempe festlig ut.. hehe..
Nei, ikke akkurat vært borti det. Men press mot blæra derimot! Jada, det kjenner jeg til.. [8D]

Det høres ikke godt ut. Her presses lille frøken på det ene ribbeinet mitt. Gjør så vondt at jeg ikke sover om natta [&:][&:] 

Jeg har det slik, jeg var hos JM i dag og pratet med henne om dette for jeg er skikkelig plaget med nedpress + at jeg kjenner press på rompa og blæra. Så lenge jeg ikke hadde rier så er det ikke farlig det der, vondt ja... men da JM undersøkte meg fikk vi begge litt av en overraskelse... litjpia mi har festa seg og ligger med hode ned.... Pga alt som har skjedd med meg i det siste (orker ikke å fortelle om det nå) så er det visst en hvis fare for at det er derfor jeg har fått disse nedpressene og jeg kan føde prematurt....

Nedpress er visst ganske vanlig i svangerskapet, ikke farlig så lenge man ikke får rier, men blir du bekymret så prat med legen/Jordmora di om det eller ring føden...
Ikkw meningen å skremme deg (hvis jeg gjorde det), men slapp av og nyt resten av tiden av svangerskapet :)

ORIGINAL: minni01

Jeg har det slik, jeg var hos JM i dag og pratet med henne om dette for jeg er skikkelig plaget med nedpress + at jeg kjenner press på rompa og blæra. Så lenge jeg ikke hadde rier så er det ikke farlig det der, vondt ja... men da JM undersøkte meg fikk vi begge litt av en overraskelse... litjpia mi har festa seg og ligger med hode ned.... Pga alt som har skjedd med meg i det siste (orker ikke å fortelle om det nå) så er det visst en hvis fare for at det er derfor jeg har fått disse nedpressene og jeg kan føde prematurt....

Nedpress er visst ganske vanlig i svangerskapet, ikke farlig så lenge man ikke får rier, men blir du bekymret så prat med legen/Jordmora di om det eller ring føden...
Ikkw meningen å skremme deg (hvis jeg gjorde det), men slapp av og nyt resten av tiden av svangerskapet :)

Håper du slipper å få premtaurt da! Krysser fingrene for at lillegull holder seg på plass..

Nei meg skremmer du ikke.. vært borti det meste jeg kan av ting i svangerskapet jeg nå..he he.. Å jeg går til ul hver 14 dag pluss jordmor...så blir passa godt på [;)]

Kjenner godt når det er press mot tarmene ja, må jo akutt fise da jo utrolig vondt[&:]
Men er nå stort sett de bevegelsene jeg kjenner til hele dagen ( tror han har ligget sånn siden uke 18[8|])

Hadde det bare vært en fis så..he he.. kjennes ut som hun ligger der med nåler i tarmkanalene..ugg og au au...

Å blæra ja da den har hun lekt med leenge... sukk.... *bank i borde* for at jeg ikke har tissa på meg ennå..hehehe...

Back
Topp