Auauauau !

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
Har siden før jeg fikk første man sliti med disse hemoroidene :confused: Det har gått ganske opp og ned med de, men nå som jeg er forstoppa noe jeg er ganske ofte å som jeg sliter med til daglig så har de dukka opp igjen. Bruker laktolose for å gjøre avføring myk, men er bare så lei de nå. Vondt å gå på do, vondt å sitte og vondt å gå !!!! :angry4

Har fått scheriproct piller av legen og krem, men dette skal man helst ikke bruk de første 3 mnd, er nå ca 3 mnd å måtte ta en pille i dag pga smerten. Smører å med en bedøvende krem for å bedøve smerten.

Fler som sliter med dette ? Noen tips ? Er DESPERAT !!:(

Om det er utvendig...kan man ikke sette på en strikk eller noe hos legen? Mener å ha hørt det... Jeg har kun hatt innvendig. Det er vel ikke så mange andre ting å gjøre ellers enn å smøre/prøve å holde avføringen myk,......har du prøvd å trene? Det kan jo iallfall få fart på fordøyelsen. Kan man bruke Alcos anal salve? Den er vel ikke like bra som scheriproct, men hvis man kan bruke den....er det kanskje litt til hjelp.... Tror jeg ville snakket med legen min...

Huff, høres ikke godt ut :( Masse god bedring!!

Jeg fikk beskjed om att det vil bare dukke opp igjen jeg da. Så hun rådet meg ikke til å gjøre det. Men nå har ikke jeg vondt da, bare har utvendig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp