Auauauau

Mollå

Gift med forumet
Har så sinnsykt til murring i ryggen i dag, magen i går kveld, hjelp, hva betyr dette?

Er vell ikke i ferd med å miste?[:(][:(][:(]

Har aldri mistet før, men håper noen kan fortelle meg at dere også har murringer i ryggen og at det er helt ufarlig!!!

Det er ihvertfall veldig ubehagelig[:(]

hmmmz, murringer som rie murringer...?? jeg fikk det i uke 22 sist.... fikk beskjed av legen å ligge strak og ta d heeelt rolig.... har du stresset mye?

Hmm.. vet ikke helt,... annet enn jeg har hatt mye det samme - vondt i magen i går og ryggen i dag , men er ikke murringer som rier da...

Kanskje du skulle ringe legen bare for å sjekke?

Det er litt som riemurringer ja, var derfor jeg ble redd. Husker det fra da fødselen startet sist.

Har ligget med varmeflaske på ryggen litt nå, og føler det har lettet litt.
Tar kontakt med legen om det blir værre.

Har stresset litt i det siste ja. Trasket rundt i dyreparken på tirsdag, reiste hjem igjen i går (6 timer kjøring), og i tillegg er det jo bare 3 uker til bryllupet:p

Men slapper litt mer av nå når det har lettet litt.

Tusen takk for svar jenter!!

Ta det med ro kjære deg. Har også hatt en del murringer i korsryggen. Er nok fordi du har stresset litt i det siste, og fordi det skjer mye i kroppen din. Slapp av så godt du kan [:)]

Tusen takk snuppa!! Ja, jeg skal prøve å slappe mer av nå, men mye som må ordnes til bryllupet nå[&:]

Får prøve å gjøre det i ro og fred[;)]

ønsker deg masse go bedring og håper dyreparken va vellyket
[;)][;)][;)][;)]

Jeg hadde noe lignende i slutten av uke 11, i ryggen og magen som kom takvis.. Var sikker på jeg kom til å miste, eller at babyen hadde dødd i magen.. Hadde hatt litt blødninger tidligere også, i uke 8 eller noe. Fikk derfor komme til ul 12+1, på grunn av blødningen og smertene.. Når jeg kom dit forklarte jeg det for legen på kvinneklinikken, og jeg spurte hva det kunne være... "Det er fordi du er gravid tenker jeg [;)]" fikk jeg som svar, og alt så fint ut [:D] krysser fingrene for at det er det samme hos deg, at du har stresset og sånn.. [:)] prøv å slapp helt av og ikke stress.. så ser du.. kan evt ringe legen også ja [:)]

Håper formen er bedre[:)]

Back
Topp