auauau ribbeina mine

liljevilje

Forelsket i forumet
Jeg har ei lita tulle som ligger å presser og presser opp på ribbeina mine både på i ryggen og på brystet. noen som har noen råd??? er det normalt??

har hatt det problemet selv... Men virker som han har snudd seg nå... Nå kjenner jeg mest midt på magen litt over navlen. så han begynner å bli stor tror jeg.. tror det skal være gangske normalt.. :)

ORIGINAL: Mikromidas

Sniker litt. Det er helt normalt at barnet presser på ribbeina dine. Merker jeg er litt misunnelig faktisk :) Er så koselig å ha en liten krabat i magen som beveger seg.

snokeren

og vi er misunnerlige på deg som har fått ut denne nydelige jenta alt!!!

M-m, helt normalt, ubehagelig og vondt!! Har det slik jeg også, var også slik med førstemann - hjelper og ligge litt - forsøke å dytte han litt ned[:)]

Jeg har ei som har begynt å sparke oppunder ribbeina mine virker det som [:)]

Når jeg sitter framoverbøyd og klemmer magen, begynner ho å sparke med en gang. Liker det nok ikke helt tror jeg [:D]

Jeg har også fått vondt der. Hadde det sist svangerskap også...

Helt normalt[:)]

Selv har jeg ei snuppe som sitter. Så når hun sparker fra så stanger hun hodet opp mot ribbeina mine.. Deilig[8D]

Det blir ikke noe bedre med tiden heller [8D] 

mye av det her også, noen ganger må jeg sitte i rare stillinger for bebis spenner og trykker meg sånn ribbbeina. husker det samme med forrige svangerskap ( gutt da også og ligger lengre oppe enn med første jenta mi)

Det er gått å høre at det er normalt hehe:) det ere værtfall liv i jenta, hun ligger i sete leie så hode som stanger opp, gutten ligger i hodeleie og helt nede i magen.  har funnet ut at det hjelper å reise seg å gå rundt, værst når jeg ligger eller sitter nede..

Back
Topp