Auauau!! og mere au...

Belkin

Elsker forumet
I går skjedde det! Jeg har ventet på det siden Oda var ca 3 mnd, da fikk hun to tenner nede.
I går BEIT hun meg når jeg ammet henne [:@][:(][:'(] Jeg ropte så høyt at hun begynte å gråte stakkars, men jeg klarte ikke å styre meg. Er fortsatt helt øm der hun beit meg, og hver gang jeg ammer henne nå er jeg redd for at hun skal ta seg et jafs igjen...

---------------------------------------------------

Og på barseltreffet i dag skjedde det [:(] Begynte å blø også denne gangen [&:]
Og som om ikke det var nok gråt snuppa mi så tårene trilla og roa seg ikke, så tilslutt måtte vi bare gå hjem [&o] Blei lei meg for barseltreffene er så koselige og vi har ikke så altfor mye sosial kontakt med andre mødre og babyer ellers.
Dagens klage fra meg [8D]

uff da[&:]

kanskje ho vart så skremt når du skreik att ho ikkje gjer det fleire ganger[;)]

ååå herregud... da hadde det vært stopp med pupp for meg!!!!

ORIGINAL: Bella83

auuuuu[:o]

Jeg kan love dere at det var helt j..... vondt [&:] Men jeg vil/må fortsette å amme likevel, hun NEKTER jo å ta flaske. Dessuten trives jeg jo med det, har hvertfall gjort det frem til nå da [8|]

ORIGINAL: Bella83

auuuuu[:o]

Jeg vet akkurat hvordan det er[:'(] Maya fikk to tenner da hun var 3 mnd og den siste måneden har hun begynt å bite[:o] Det verste er at hun ikke skjønner at hun skal sleppe når jeg skriker, hun biter bare hardere og nekter å slippe[:o][:o] jeg må klype haken hennes for at hun skal gi seg. Det er skikkelig vondt! Klarer ikke å slappe av når jeg ammer lenger.. off, og jeg som har tenkt å amme til hun er 1 år[:-][:o][&:][>:] jaja, jeg får venne meg til det[:-]

Gru dere, jenter! Det er helvetes vondt![X(]

Sjekk disse[&:]

Ånei, jeg håper ikke det blir en vane for Oda [&:] Hun har ikke prøvd seg i dag, så jeg håper at hun fikk litt skrekken etter at jeg skreik til... Det er jo lov å håpe hvertfall [8|]

ORIGINAL: Moradi

[&:]

Hadde snuppa mi fått tenner nå og tatt et jafs hadde jeg slutta å amme [8D]

ORIGINAL: **tvilling85**

ORIGINAL: Moradi

[&:]

Hadde snuppa mi fått tenner nå og tatt et jafs hadde jeg slutta å amme [8D]

Hadde jeg gjort det hadde ikke Oda fått i seg noe å drikke [:(] og det går jo ikke ann heller... Så jeg må nok bare holde ut, men hu har "bare" gjort det en gang da [;)]

auuuu- stakkar deg. Mitt mareritt også at snuppa her skal få tenner og bite[&:]

Uff det hørtes ikke godt ut. Håper hun ikke gjør det mer!! har hørt noe om at hvis de biter trenger de ikke pupp mer, da er de klar for fast føde... gjelder sikkert ikke ved bare ett bitt sikkert, men hvis de begynner å tygge...??

ORIGINAL: elli82

Uff det hørtes ikke godt ut. Håper hun ikke gjør det mer!! har hørt noe om at hvis de biter trenger de ikke pupp mer, da er de klar for fast føde... gjelder sikkert ikke ved bare ett bitt sikkert, men hvis de begynner å tygge...??

Det kan godt hende, håper hun ikke begynner å bite mere da hvertfall... For da vet jeg ikke hvordan vi skal få i henne væske (melk el vann) [&:]

Au,au,au,d hørtes vondt ut[8D]
Håpe hu itj bit flere gang[:D]

Back
Topp