Auauau... klaging!

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Det gjør så skrekkelig ondt i ribbeinan mine... har pressa på skikkelig der den siste uka! Nån daga e det værre enn andre, som i dag... ska nesten kje klare å røre mæ! Legen sa på torsdag att baby lå heeelt oppunder ribbeinan så va ikkje så rart æ hadde ondt! E ondt bare å puste...

Det va ikkje så ille forje gang, men frøkna va gådd lenger ned på den her tia..
Baby har vel stakkar skrekkelig dårlig plass no...

Flere som har det så auauau om dagen? :-)

Samma her, men mi sparker i ribbeina -_- alt e vondt.. så føler med deg :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Samma he mi sparker i ribbeina -_- alt e vondt.. så føler med deg :)

Hørtes ikkje godt ut! Her ligg baby med rumpa godt under ribbeinan.. presse på som bare det... synes jo det bynne å bli litt på tide å gå andre vei ;-)

Ja nå er det mye aua :( Bare å syte og klage og hva som hjelper. Støttegruppe for vonde utolmodige høygravide dette nå <3 :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: ed
Bra d ikkje er lenge til vi er ferdig ;) er bra slitsomt på slutten! *Trøste klem til alle* :)

Her har magen sunket så det er ikke såå ille lenger, men jeg har hatt han oppi ribbeina en mnd tid, så helt greit at han ligger litt lengre ned.. Men føler med alle dere, storebror her lå oppi ribbeina mine lenge sist, så når han var født hadde jegfortsatt vondt i ribbeina...

Ja nå er det mye aua :( Bare å syte og klage og hva som hjelper. Støttegruppe for vonde utolmodige høygravide dette nå <3 :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Hihi ja... e faktiskt utrolig godt æ klage litt innimellom... å synd å sei d.. men godt å høre att der e flere m vondter!!
Men no e vi alle snaaaart i mål!! :-)

Back
Topp