auau..grrr

Alicia85

Elsker forumet
fytti grisn..inatt har vært en skikkeli dårli natt[:@] har sovve veldi dårli å har hat nokka sinnsykt me voksesmertelignanes i beinan konstant..dårli mage å småkvalm[:'(][:'(] måtte bare stå opp nå for d vil ikke gi sæ..huff blir så fortvilt..vet nestn ikke kor æ ska gjøre av mæ..flere som har d sånn??[:o]

har å  hatt ei dårli natt. Vondt i ryggen å kvalm.[:'(]  Kjenne at de e voldsomt me liv i magen idag å. Ka e de her tur?

Uff, stakkars deg!! Sender en trøsteklem!

Sover dårlig selv, er så plaget med smerter under ribbeina. Lillemor ligger så høyt, og presser seg oppover [&:] Virker som det er vanlig med diverse vondter når vi har kommet så langt i svangerskapet...

[8|]stakkars deg.

ORIGINAL: tingeling1

Uff, stakkars deg!! Sender en trøsteklem!

Sover dårlig selv, er så plaget med smerter under ribbeina. Lillemor ligger så høyt, og presser seg oppover [&:] Virker som det er vanlig med diverse vondter når vi har kommet så langt i svangerskapet...

signerer,det blir mindre og mindre plass inni der og mer ubehag for oss.sikkert ingen ting å uroe seg over
gravid82 og alicia.

men blir det helt galt må dere jo ringe til legen[8|]

meeen vi får bare holde ut[:D]

Uffda! Jeg får sende dere litt ekstra med energi og overskudd til dere, jeg som sover som en stein natt etter natt zzzz.... Må ikke opp og tisse engang, jeg. Det eneste som bekymrer meg er om jeg kommer til å våkne av babyskrik når det trengs. Blir ikke noe til mamma om jeg driver og sover fra ungen min og ikke passer på når hun trenger mat eller belieskift, da...?%¤&/()&

huff..har så ondt i magen..skjønner ikke ka d e[:'(][:'(] har skikkeli dårli mage å e kvalm..huff

Back
Topp