Auaauau!!

Lille Vampyr

Elsker forumet
Har vært plaget noen dager nå med kynnere fra helvete, mensmurringer og masse slim..ubehagelig og vondt. Men ingen blødninger eller noe, et par "tråder" med blodslim et par gangr, så lite at det knapt synes. Har morkaken liggende over hele åpningen, kan det ha noe å si? er så i tvil om jeg skal bruke opp tida til de på føden med å ringe og mase eller ikke..Lillebror Spinnvill sparker og turner der inne, så..

Synes også at du skal ringe! Da kan du i så fall få svar på hva det er, slik at du slipper å bekymre deg unødig om det ikke skulle være noe :) Lykke til!

Fikk beskjed om å ta det med ro ( Det er jo lett når man bor alene med unger...[8|]) Men det var visst ingen fare, ganske vanlig men kunne ringe på om det ble verre. Så nå skal jeg få ungene i seng, ta en god dusj, overse husarbeidet, og benke med med beina på bordet foran tvn med te og potetgull[:D]

Jeg hadde ringt. Du bruker ikke opp tiden til de på føden. De er der for deg, for at du og alle som er gravide skal ringe om det skjer ting i svangerskapet vi trenger hjelp til/lurer på.
Så bare ring. Det er jo det vi har fødeavdelingen for!

Back
Topp