aua. jeg klarte og

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
tryne til den store gull medaljen i dag. [:(]
Skulle til legen for å sjekke bekken plagene mine så fyyyyyyker jeg på vei ned en liten skråning. (har valge mellom den lille skråningen eller å gå langs høyt traffikert vei noen meter) det var litt snø igjen som jeg trødde på for tenkte den var ikke så glatt. MEN den var jo blitt porøs slik at jeg satte foten fast og fikk da ikke fotstøtte og tryna skikkelig.

Jeg landa heldigvis på leggen og siden av rompa så magen fikk ingen støt . Flerra et stort hull i buksa og fikk et herlig sår rett under kneet og et gedigent skrubbsår på leggen. (landa der hvor det var masse grus på astfalten) Inni hendene fikk jeg og masse sår med grus og sand.

Sandra sov tydeligvis gjennom det hele for hun ville ikke gi noe tegn til at hun var der så jeg fikk litt panikk kan en si. Prøvde og dytte i magen og drikke cola , men ingenting hjalp. Fikk heldigvis høre hjertelyden når jeg kom til legen og har nå i ettertid kjent masse liv i magen så alt er bra med snuppa mi heldigvis.

oi ble langt dette her, men måtte bare fortelle om min "herlige" dag i dag.

Nå venter jeg på at middagen skal bli ferdig . Sambo GRILLER marinert svinekjøtt og griller potetskiver med masse smør og krydder på. mmmmmmmmmm

huff da. godt at alt gikk bra. [:)]

AUAUAU[:(]
Det er jo så vont å skrubbe seg sånn opp.
Regner med du er ganske støl nå :(
Godt at alt gikk bra med den lille[:)]

ORIGINAL: CogJ

åneei, stakkars deg!![&o] Høres ikke godt ut.. Heldigvis er de små i magen veldig beskyttet og så lenge man ikke får store smerter eller blør så er det nok heelt fint[:)][:)]

Å... Du trenger ikke å friste med så god mat hihi..

Kos deg med maten.. hørtes skikkelig godt ut[:D]

ja jeg vet de er godt beskytta, men blir uansett alltid bekymra når en ikke kjenner liv.

å ja jeg skal kose meg med maten. Det lukter SOMMER her nå. vi har en sliten vinterhage som vi har grillen stående i så vi bare åpner terassedøra og griller inne :) kan grille i allslags vær.

ORIGINAL: Helenpia

AUAUAU[:(]
Det er jo så vont å skrubbe seg sånn opp.
Regner med du er ganske støl nå :(
Godt at alt gikk bra med den lille[:)]

kjenner ikke noe i resten av kroppen, men det svir godt i såra kan en si. Fikk en god blåveis og under sårene på leggen, så den kommer jeg nok til å kjenne

Såå bra at d gikk bra da [:D]
Fy søren!! Sleng over litt middag hit da vel !! [:)] Hørtes namme ut å æ e sulten... mens sambo jobbe overtid [:'(] hehe [:)]

ORIGINAL: *Isabella*

åneei, stakkars deg!![&o] Høres ikke godt ut.. Heldigvis er de små i magen veldig beskyttet og så lenge man ikke får store smerter eller blør så er det nok heelt fint[:)][:)]

ja jeg vet de er godt beskytta, men blir uansett alltid bekymra når en ikke kjenner liv.

å ja jeg skal kose meg med maten. Det lukter SOMMER her nå. vi har en sliten vinterhage som vi har grillen stående i så vi bare åpner terassedøra og griller inne :) kan grille i allslags vær.

Ja, såklart blir man bekymret[&o][:)]

Åå, lucky you!! fikk lyst på en god grillmiddag nå.. elsker de ferdig marinerte grillskivene (sånn du har?)
eller, nei, vil ikke vite det [8D]

CogJ har svart deg med hvit skrift hva slags kjøtt det er . ( så får du velge selv om du vil vite det hehe)[8D]

det var hjemme marinerte med hvitløksmarinade. kjøpte sånn type til han craig kokken som har varer på rema [:D]

Oi så bra at det gikk bra med deg og magen da!

Helt sikkert ikke godt med alle skrubbsårene, men så lenge snuppa har det godt står du vel over[;)].
Utrolig hva vi klarer oss gjennom disse mnd så lenge den lille i magen har det bra.

Får kose deg med god mat og la deg bli stullet med[;)].

ORIGINAL: Bjørnen Collargol

Oi så bra at det gikk bra med deg og magen da!

Helt sikkert ikke godt med alle skrubbsårene, men så lenge snuppa har det godt står du vel over[;)].
Utrolig hva vi klarer oss gjennom disse mnd så lenge den lille i magen har det bra.

Får kose deg med god mat og la deg bli stullet med[;)].

nei de er ikke serlig gode og ha nei, men som du sier så står jeg i det. snuppa er viktigst oppi dette her.

Maten var kjempe godt. ble nesten litt sur når det ikke var mer sånne poteter igjen. hehe

Ja, såklart blir man bekymret[&o][:)]

Åå, lucky you!! fikk lyst på en god grillmiddag nå.. elsker de ferdig marinerte grillskivene (sånn du har?)
eller, nei, vil ikke vite det [8D]

CogJ har svart deg med hvit skrift hva slags kjøtt det er . ( så får du velge selv om du vil vite det hehe)[8D]

det var hjemme marinerte med hvitløksmarinade. kjøpte sånn type til han craig kokken som har varer på rema [:D]

jaja, nå kan jeg ikke skylde på deg lenger.. Jeg fristet meg selv

håper det var godt [:D]

hehe nysgjerrigheten lenge leve hihi..

Ja det var himmelsk. Sambo er så flink til å lage mat.[:D]

Back
Topp