Aua i tenner

KathMor

Forumet er livet
Emma går rundt å sier hun har aua i tennene, men det er en kamp å få se noe så det får jeg ikke helt til.. Og pusse tenner er ikke helt greit for tiden heller..Men er det sånn nå at 2års jekslene kommer? Hun kan da ikke ha hull i tenner!!!!?? Hun som bare drikker vann og melk, ikke noe godis og pusser tenner hver dag[:o]

d kommer nok en tann tipper jeg[;)]

ikke enkelt, når man ikke får se[;)]

Hva ville dere ha gjort?

Hun går og auer og auer hele tiden, skriker og hyler og hiver seg på gulvet.. I tillegg er minsta og på halv åtte og kanskje får tenner hun også.. James reiser nå og dette kommer til å bli en mareritts dag... Hjelper paracet på sånne tannverks smerter?

ja bruk paracet du! [:)] Uansett om det er tannverk eller muskelsmerter (hos meg starter de i munnen) så vil paracet hjelpe på[:)].

Ikke noe koselig å sitte alene oppi alt dette[&:], Har du dentinox til minsten? for å prøve å smørre gommen med?

Har bare 125mg typisk....... virker ikke som de hjelper noen ting... Hun har vært så sutrete og fæl i dag så er sånn at an vurderer at det å kutta av ørene med kjøkkenkniv kanskje er verdt det [:'(] ALT sutres om, minster hun nå på gulvet er det den derre... "eehhhh... ehhhh.... *presse frem sutring og gråting*... Himmel det er vanskelig å over se [8D]

ORIGINAL: KathMor

Har bare 125mg typisk....... virker ikke som de hjelper noen ting... Hun har vært så sutrete og fæl i dag så er sånn at an vurderer at det å kutta av ørene med kjøkkenkniv kanskje er verdt det [:'(] ALT sutres om, minster hun nå på gulvet er det den derre... "eehhhh... ehhhh.... *presse frem sutring og gråting*... Himmel det er vanskelig å over se [8D]

bruk to stk på hun da. det går helt fint. Bare vent kanskje halvt minutt mellom stikkpiller sånn at rumpen får tatt i mot den første først[8D]

Skal sende masse gode og varme tanker til deg iløpet av dagen, håper du får situasjonen under kontroll!!!! Misunner deg overhodet ikke nå altså[&:]

Og slå denna : Isabelle får nok tenner hun også... heia heia [&:][8D]

Jeg tok på radion på FULL GUFFE!!! så hørte nada [8D], endelig nå så gav hun seg! Altså så klart skal hun få ha vondt, men er forskjeller i dag gitt, på au-ha-vondt sutring og sutring sutring!

James har reist og jeg vet ikke om jeg klarer å gi henne paracet alene... [&:]

ORIGINAL: KathMor

Og slå denna : Isabelle får nok tenner hun også... heia heia [&:][8D]

Jeg tok på radion på FULL GUFFE!!! så hørte nada [8D], endelig nå så gav hun seg! Altså så klart skal hun få ha vondt, men er forskjeller i dag gitt, på au-ha-vondt sutring og sutring sutring!

James har reist og jeg vet ikke om jeg klarer å gi henne paracet alene... [&:]

Du må bare gjøre det!! Ja høres lettere sagt ut en gjort. Men når jeg er alene med Alis og hun blir syk (det skjer jo alltid!! utenom denne uken[8D]) så legger jeg hun ned og så tvinger jeg bena hennes opp mot brystet, legger forarmen under knærne hennes om du skjønner[:)]. Så bare holder jeg fast og jo mer hun prøver å spenne seg opp jo fastere dytter jeg bena mot brystet.

Brutalt? Jadda. Det er snakk om noen sekunder og jeg skader hun ikke heller. så jeg får leke stygg mor et halvt minutt hvis det kjøper meg litt fred utover dagen[:)].

Det er slåsskamp med Emma eller Mor på psykiatrisk - u choose![8D]

*ler* [8D] SKu nesten vært et kamera på veggene her - snakk om ville tilstander!!

Tenkte og å bare gjøre det kjapt mens jeg skifta bleie, uten at hun får det med seg - men det er vel optimistisk [8D] Nei som sagt nå fikk hun i seg litt mat, med lit gråting da, og sitter å ser på einsteins - ikke noe aua nå - så kan være at kun 125mg holdt - er jo lov til å håpe [:)]

uffa, stakkar. Kjøp drikke paracet, det funket her, kombinert med dentinox. Og her ar det litt gøy å lye med lommelykt inn i munnen min først, så ho fikk sett på mine tenner, så tittet vi inn i munn hennes.

ORIGINAL: schnuppaluppa

uffa, stakkar. Kjøp drikke paracet, det funket her, kombinert med dentinox. Og her ar det litt gøy å lye med lommelykt inn i munnen min først, så ho fikk sett på mine tenner, så tittet vi inn i munn hennes.

Ja - må nok ned på det søndagsåpne apoteket, usj - drasse med seg disse unga, men må man så man [>:][8D] Har ikke paracet eller dentinox i hus jeg... Lommelykt hahaha, det var lurt [:D] Se om jeg finner vår!

Back
Topp