Høres ut som bekkenløsning på en del her.
Er plaget med det selv, til og med uten for svangerskap...-så 'allerede' nå 10+3 har smertene begynt å komme. Fikk sykemelding av legen uten problem og henvivsning til fysioterapi. Har brukt kiropraktor i 3 år men det har ikke noe for seg!
Greia er at jeg hadde 2 dager fri fra jobben (jobber i en 50% stilling) på min andre fridag ble jeg sykemeldt, mannen min leverte den for meg på jobben siden jeg overhodet ikke var i form. Sjefen ringer meg etter en stund og sier: "Sykemelding? Jammen jeg har jo ikke hørt noe fra deg når du har hatt fri, har det kommet så plutselig dette da....bekkenløsning allerede nå..jaja"
Hun var ikke sur eller sinna, men det lå en undertone der som jeg ikke likte jeg syns ikke hun tok det profft nok som sjef da. Hva mener dere? Har jeg meldeplikt på fridagene mine med å si fra at jeg kommer til å bli sykemeldt? Skal jeg forsvare meg når hun sier: "allerede nå?"
Under jobbintervjuet opplyste jeg om at jeg var plaget med bekkenløsning etter fødsel, men har ikke vært borte fra jobben pga av det siden jeg ikke jobber fullt så har det gått greit, men sier seg selv at når man blir gravid forsterkes dette veldig. Jeg veit ikke om jeg kommer meg tilbake på jobb i det hele tatt.......-gruer meg litt for utfallet fra jobben da.......fler som har det slik?
Min bekkeløsning er slik: etter jobb er værst, eller handling i butikk etc, da stråler det nedover beina, stikker i sete/bekkenet mot lysk og jeg sliter med å kjøre bil for å løfte beina på pedalene er vondt! :(
Jeg har en jobb der jeg står bak disk/går hele dagen på butikkgulv, løfter og bærer----->døden for bekken selv med spes. sko.
*****beklager at jeg stjeler tråden din du som startet, men det er ihvertfall samme tema*****