Aua halebeinet!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det flere som sliter med halebeinet og hofter? I går hadde jeg så vondt på kvelden at jeg klarte nesten ikke å bevege meg :(

Sliter mye m halebeinet gjorde d sist å [emoji85]

Æsj ja.. det verker mye etter en lang jobbdag [emoji17] kjennes også ut som nerver i klem iblant og får "støt" når eg går [emoji849]

Jeg har vært på storbytur i noen dager nå, og har aldri slitt så mye med å gå som disse dagene. Så vondt i hoftene [emoji30]

Datt skikkelig på ski rett før jeg ble gravid å hadde vondt i halebeinet en hel mnd etterpå før det ble bedre.Men nå kan jeg kjenne at det gjør vondt igjen innimellom. Var ikke plaget med det i mine tidligere svangerskap,men mulig det har noe med fallet mitt å gjøre denne gangen.....

Jaaaaa! Har generelt alltid litt vondt i halebeinet. Men sliter mer nå. Å sitte på noe hardt i lang tid. Gjør at jeg ikke klarer å reise meg[emoji85]

Jeg sliter veldig med halebeinet.. Støvsugde i dag og ligger nå rett ut. Kan glemme å sitte noe mer i dag [emoji21]

Jeg har ikke vondt i halebenet, men på slutten av arbeidsdagen og hele kvelden stikker det skikkelig i venstre rumpeball...

Jeg fikk en skade på halebeinet når jeg var liten. Og etter det har det aldri blitt helt bra. Men under svangerskapene blir det alltid verre. Så er nok noe hormonelt

Back
Topp