Føler det er boksekamp i magen. Er rett og slett til tider vondt! Plutselig tar det helt av i magen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er det ikke bokse kamp men en liten gymnastikker og det kan vare vondt , mest at har mye vondt i magen fra før og mye oppkast så hun hjelper ikke stort. Men er glad at kjenner henne ofte nå
I dag har det nesten kjent ut som om ho skulle komme ut gjennom halsen på meg ligger med beina langt oppi ribbebeina
Her er det så rolig at jeg setter pris på All bevegelse som kommer nå og da. Og er mest små kiling når hu først er i gang.
Her har hun begynt med kickboksing på kvelden.. er både boksing og sparking null stopp rundt da jeg skal legge meg.. nesten så jeg er redd hun skal sparke gjennom magen av og til
Sånn her å. Og om natten når jeg har tisser våkner hun. Da er det bare å glemme å sove på en stund. Kjekt med Netflix og NRK app på telefonen da
Så glad jeg slipper og stå opp for og tisse på natten har sluppet det hele svangerskapet.. går på do før jeg legger meg, og med en gang jeg våkner..
sovner også relativt raskt, men merker at rundt midnatt våkner hun til live
Ja det er veldig greit å ha TV/film apper så man har noe og gjøre på når man ikke får sove
Heldig du er da tror jeg har hatt en natt som jeg har sovet gjennom.
Ja har vært veldig heldig der har hatt få svangerskapsproblemer bortsett fra bekkenproblemer og nå visstnok diabetes.. får håpe du får sove gjennom en hel natt snart da
Jeg har jo også denne svangsvangerskapsdiabetes driten,og nå har bekkenet begynt å gjøre vondt. Glad det kom sent denne gangen. Med datteren min begynte det uke 18.
Off er ikke noe gøy ned plagene man plutselig får.. trodde jeg kunne kose meg og spise det jeg ville i svangerskapet jeg da
her begynte visst bekkenproblemene allerede i uke 6, men trodde det var fibromyalgien som slo ut jeg da.. fikk beskjed med jordmor og lege senere at det var låsning i bekkenet.. kom meg jo plutselig ikke opp av sofaen uten hjelp noen ganger
Uke 6 !!°°° omg ..... Så lenge. Da skal ikke jeg klage i alle fall
Eneste positive med diabetesen er at jeg ikke har lagt på meg,men gått ned i vekt etter det ble påbevist.