Au!

gravidlykke19

Glad i forumet
Jeg har så sinsykt vondt nederst i ryggen, det kan komme om jeg sitter, går, står eller ligger. Det gjør sinsykt vondt! Får også til tider vondt på siden av rumpa, er 12+3 og håper det gir seg snart :(

Det kan komme fra bekkenet, om det vedvarer ville jeg fått henvisning til fysioterapeut om jeg var deg. Trenger ikke være bekkenet selvfølgelig, men mine smerter nederst i ryggen kommer utvilsomt derfra.

Kan være låsning i bekkenet også. Det er fort gjort å få fikset hos en kiropraktor eller manuellterapaut.

Jeg har hatt låsning i bekkenet et par ganger. Første gang trodde både jeg og fysioterapaut at det var bekkenløsning, men det ga seg ikke etter fødsel. Så jeg fikk behandling av en kiropraktor, og ble bra med en gang. Fikk det så på ny etter et fall i vår. Vært fin noen måneder nå, men nå kjenner jeg at jeg skal ta turen til kiropraktoen igjen.

Låsningen gjør at muskulturen kan knyte seg og gi smerter også. Jeg fikk vondt i setemuskelen og måtte få noen behandlinger på den i tillegg, men det var nok fordi jeg hadde gått såpass lenge før jeg dro til behandling. Med andre ord; ikke lurt å utsette ;)

Jeg har så sinsykt vondt nederst i ryggen, det kan komme om jeg sitter, går, står eller ligger. Det gjør sinsykt vondt! Får også til tider vondt på siden av rumpa, er 12+3 og håper det gir seg snart :(

Sliter med det samme, helt jævlig.. kan være bekkenlåsning, men er litt usikker

Sliter også med det, håper bare jeg slipper bekkenløsning..

Back
Topp