Au..

FruJohnsen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberskatter 2014
Marslykke 2016
Junispirene24❤️
Hvordan begynte bekkenløsningen hos dere damer som har blitt rammet? Jeg hadde sinnsvakt vondt i korsryggen igår, jeg kom meg nesten ikke opp av sofaen for å legge meg! Også måtte jeg selvfølgelig på do- igjen, etter jeg la meg, og da lurte mannen på om han skulle bære meg! :P Å sitte var helt grusomt vondt og det strålte nedover i beina. Om jeg delte beina når jeg skulle opp gjorde det vondt fremover helt til skambeinet.

-Fra appen-

Det er akkurat slik jeg har det.
Dra til legen så kan du kanskje forebygge slik at det ikke blir verre ihvertfall :)
Fysio sa at jeg burde ligge med pute mellom bena, sitte samlett med bena for å ikke tøye de musklene/senene enda mer.
Fikk time til fysio dagen etter at jeg ringte.

sendt fra Note 3 - sengekos

Last edited:
Venninna til mamma hadde bekkenløsningsymptomer i begge svangerskapa sine, men fikk hensvisning til fysio med en gang symptomene kom, slik at hun fikk henvisng til fysio og klarte og være i jobb helt til permisjonen hennes startet.

Det høres ut som om det er det du har fått. Hold bena samlet når du forflytter deg, sov med pute mellom bena, få mannen til å gni/masere korsryggen og hoftene. Og få henvisning til Fysio, kan være lang ventetid om du ikke går privat. :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Høyres aboslutt ut så bekkenløysing dessverre :(
Få deg henvisning t fysio.
Som dei andre og seie, hold beina samla ved vridning og ut av seng eller bil o.l.
Lykke til :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Bekkenløsing hos meg, startet sist med intense smerter i halebeinet ved langvarig sitting og et smerteh... når man reiser seg opp.
Så utviklet det seg videre til smerter i symfesen (opp i der). Så det stikker til med smerter ved bevegelser.

Begynner å kjenne igjen smertene denne gangen og, liker det ikke :(

Jeg går til kiropraktor, skal dit om en uke. Får se hva hun sier.

-Fra appen-

Nei å nei, dette høres ikke behagelig ut:( Er det på baksiden du har fått det? Jeg har på framsiden, ved symfysen..

Håper alle her inne slipper å pines gjennom svangerskapet, ta godt vare på dere selv alle sammen!:)

Nei å nei, dette høres ikke behagelig ut:( Er det på baksiden du har fått det? Jeg har på framsiden, ved symfysen..

Håper alle her inne slipper å pines gjennom svangerskapet, ta godt vare på dere selv alle sammen!:)
Ja det er bak, verst på kvelden. Stråler nedover i beina. Går forover som et belte om jeg går med lange skritt eller skiller beina for mye.

-Fra appen-

Back
Topp