Au!

Lillemor.89

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Flere som har vondt helt nederst i magen ved skambeinet? Har brennende smerte der hver kveld og i dag er det blitt verre. Finner ingenting på Google (kanskje like greit:p).. noen som kanskje vet hva det kan være?

Nei, er egentlig ikke helt sikker. Kan godt være det er selve skambenet. Smerten stråler ned i lysken på høyre side... Er det et tegn på noe spesielt?

Det "svir" i skambenet mitt, og kan stråle ut til en eller begge sider når jeg har vondt i bekkenet...så det kan være de første tegn på bekkenløsning. Jeg hadde det mye i tidligere graviditeter, men bare hatt det et par ganger til nå.
Sist fikk jeg bekkenløsning i uke 10.

Kommer det takvis eller ligger det liksom bare å murrer på deg? Høres ihvertfall veldig likt ut! Har beskrevet det som sviing til mannen tidligere, men i kveld er det virkelig vondt..brenner liksom. Får ta det opp med legen på fredag, men uansett greit å vite hva det kan være allerede nå.

Håper du slipper unna denne gangen! Høres ikke godt ut med bekkenløsning! Ihvertfall ikke fra uke 10!

Jeg får nok bekkenløsning uansett pga min bindevevssykdom, men er vant med det.
Det du kan gjøre (men som er litt ømt), er å legg deg på ryggen...få mannen din til finne skambenet ditt...og trykk sakte ned et lite stykke, og så slipp. Om du får mere vondt av det...er det nok starten på bekkenløsning.

Back
Topp