Au!

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Då er vetleguten begynna å bite i puppen! Au! Eg hyler til og han blir så forskrekka at han og hyler og så blir det bare tull! I dag har han nekta å drikke på eine puppen, han bare beit i den kvar gong! Eg fekk skikkeli spreng og blei redd for brystbetennelse og det heile. dobbel au! eg prøvde å mjelke ut noko for å lette på trykket, men er på ferie uten pumpe, så det var ikkje så vellykka. Heldigvis tok han den tilslutt, uten å bite :)

Uff da:) hørtes ikke godt ut! Hrr biter han ikke mye men kan finne på å bite lett sammen og dra skikkelig hardt! Får nok de lengste puppene ever når dette er over:confused:
Men om han klør så kan du prøve å klø litt på gummene med smokk eller en fingertupp før du ammer- slik at verste kløen er over?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Uff da:) hørtes ikke godt ut! Hrr biter han ikke mye men kan finne på å bite lett sammen og dra skikkelig hardt! Får nok de lengste puppene ever når dette er over:confused:
Men om han klør så kan du prøve å klø litt på gummene med smokk eller en fingertupp før du ammer- slik at verste kløen er over?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hihi, opptygde og lange ;) ja kanskje det kan hjelpe?

Back
Topp