Au...

Toromor

Glad i forumet
Jeg lærer visst aldri. Ble litt for ivrig tidligere i dag, og bestemte meg for å skru sammen to ikea-hyller som vi har hatt liggende en stund, i tillegg til at jeg tok unna en del støvsuging, vasking og slikt. Nå kommer jeg meg ikke opp av sofaen igjen, på grunn av at bekkenet gjør kjempevondt. Bør vel kanskje bli flinkere til å ta det med ro og ikke overbelaste, men er ikke så lett når redebyggerinstinktet slår inn :(

Huff! Er på akkurat samme måten her, blir alt for ivrig med vasking og rydding og når kvelden kommer så er jeg helt knust i bekkenet :/

Det finnes flere av oss! Mannen og jeg har byttet om på rommet til ungene.. jeg hadde sterke bekkensmerter før jeg begynte og visste godt at jeg ikke burde! MEN.... Redebyggeren begynner å få angst :p Deilig at det er gjort men jeg er 100% knust! Gruer meg til travel dag med handling på IKEA i morgen!! Au, au, au....

Det finnes flere av oss! Mannen og jeg har byttet om på rommet til ungene.. jeg hadde sterke bekkensmerter før jeg begynte og visste godt at jeg ikke burde! MEN.... Redebyggeren begynner å få angst :p Deilig at det er gjort men jeg er 100% knust! Gruer meg til travel dag med handling på IKEA i morgen!! Au, au, au....

off høres grusomt ut. lykke til på ikea i morgen!

Æsj, føler med deg :/ har en tendens til å gjøre slikt jeg også:(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kjenner til det ja... :-/
Jeg var så DUM at jeg hadde på meg høye hæler en dag, og har slitt i 2 dager med kjempevondt nå. Så da lærte jeg det! Blir fotformsko hele sommeren da :-P

Lett og være etterpå klok av og til dessverre . Man kan jo håpe man lærer :)

Ja er veldi mye lettere å være etterpåklok :( satse på vi lærer etterhvert selv om jeg tviler :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Viktig med optimisme ;)

Back
Topp