Au:(

Lillemirakel

Glad i forumet
I natt har jeg kanskje sovet 5 minutter, dette fordi at jeg har hatt en grusom vond rygg.. smertene ligger like ovenfor korsryggen på høyre side. Det er ingen stilling som er god å ligge i og det er ingenting annet enn å stå opp å gå som hjelper (men det hjelper ikke stort det heller).. Slik har det holdt på i 7-8 timer nå og jeg lurer på om det er vanlig? Evt andre som har opplevd? Det har vært så vondt at jeg bare lå og gråt mellom 5-7 i morrest.
Mini rører seg, og sparker hardt så det virker som alt er greit hos han.

uffda, høres ikke godt ut.. har ikke opplevd det selv, men ønsker deg god bedring :)

lenge siden du har sjekka urin? uvi? nyrebekkenbet? du burde sjekke det.. jeg hadde det akkurat som du beskriver.. gjorde så vondt at jeg måtte legge meg i badekarret midt på natta.. dagen etter dro jeg til legen.. og blei sendt rett på sykehuset.. blei liggende dere en uke med nyresvikt! trenger jo ikke være det, men igjen.. du burde sjekke det.. go bedring!

Noen ganger så hjelper det å ha en putte mellom beina. Du kan også se om du fikk bekkenløsning. Ønsker deg god bedring :-)

Huff, hørtes ikke godt ut. Vet ikke hva det kan være, men vil ønske deg masse god bedring! :)

lenge siden du har sjekka urin? uvi? nyrebekkenbet? du burde sjekke det.. jeg hadde det akkurat som du beskriver.. gjorde så vondt at jeg måtte legge meg i badekarret midt på natta.. dagen etter dro jeg til legen.. og blei sendt rett på sykehuset.. blei liggende dere en uke med nyresvikt! trenger jo ikke være det, men igjen.. du burde sjekke det.. go bedring!
Uff nå ble jeg skremt, er borte på besøk hos svigers og jeg vet ikke om jeg kan dra til legen her? Jeg hadde uvi ca en måned tilbake og fikk kur da, hadde lignende smerter.. Er dette farlig for mini??

Uff nå ble jeg skremt, er borte på besøk hos svigers og jeg vet ikke om jeg kan dra til legen her? Jeg hadde uvi ca en måned tilbake og fikk kur da, hadde lignende smerter.. Er dette farlig for mini??

nå skal jeg ikke skremme deg da :) men må ta sånt på alvor! har du sjekke at den uvi'n er borte? etter endt tablett kur? for er ikke alltid tablettene tar det! det skjedde med meg.. etter endt selexid kur så trudde jeg det var borte.. men på 4 uker (fra den ene kontrollen til den andre) hadde det eskalert.. fra uvi - nyrebekkenbetennelse - sepsis.. nyresvikt.. alt gikk i blodet.. og det er hverken bra for babyliten eller deg :/ både uvi og nyrebekkenbet. kan trigge rier.. så.. igjen.. ikke for å skremme deg, men jeg ville ha sjekket det!

Selvfølgelig kan du skjekke det der du er! Du har rett til legehjelp uansett hvor du befinner deg i Norge :)

Masse lykke til! Du må gi tilbakemelding når du har fått sjekket deg om hvordan det går med deg å hva som var problemet... ! Håpe du finner det ut fortest mulig.... God bedring :)

Ville hørt på Susa87. Ta en urinprøve og stikk innom nærmeste legekontor. Så de får tatt en test av urinen. Lite som skal til for å hjelpe mye. Masse god bedring!

Venter en liten skatt i september 2013 <3

har du fått sjekka det??

Back
Topp