Au

lan77

Elsker forumet
Etter en liten trilletur med trollet i vognno går , endte jeg opp med å nesten ikke kunne gå. Sleper meg rundt med et par krykker . Håpet en kiropraktor kan fikse i mrg!

Off.. føler med deg. Har det på akkurat samme måte selv, og skal til min tredje kiropraktortime på 5 dager i morgen...
God bedring :)

Uff da! God bedring:(

Me too. Gikk nettopp en rusletur hele familien og jeg halter og har kjempevondt. Det har skjedd en drastisk forværring av bekkenet mitt i jula.. Har ett lite håp om at det kan bli bedre igjen, men vet jo hvilken retning det bærer :(

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Huff kjedelig:-(
God bedring og håper det er noe de kan fikse:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

åhuff, høres ikke så godt ut! Hvile er det beste rådet jeg har mtp bekkenlåsning - noe som jeg tenker du har? men så har jeg ingen små i familien enda, så jeg har jo mulighet til å hvile =) er ikke alle som kan det! =)

Huff.. god bedring!! Jeg anbefaler kiropraktor på det varmeste dersom det er bekkenlåsning du har fått. Har bekkenlåsning selv og det skjedde akutt om natta, kom meg ikke tilbake til senga så samboer måtte hente meg på badet :S Har vært på 2 kiropraktortimer og skal tilbake igjen i morgen, allerede mye bedre. Kiropraktoren rådet meg til å være i mest mulig bevegelse og ligge dersom jeg ble sliten. Han mente at å sitte (spesielt bilkjøring) var det absolutt verste å gjøre, så fikk beskjed om å sitte minst mulig, men gå eller ligge. Satser på å bli enda bedre etter timen i morgen, for holder på med bachelorskriving, og sitting er ganske sentralt da :/

Skal til kiropraktor i mrg, er fan av de! Har gått små turer i huset i hele dag, men blir veldig fort sliten så har blitt en del sofaligging også . Takk Gud for at sambo hadde et par krykker gjemt i et skap . Og at han kan kjøre meg de 200 m jeg har å gå fra huset vårt til kiropraktor i mrg.

Back
Topp