AU!!!

Moira

Glad i forumet
Har KJEMPEVONDT på høyresiden, takvise smerter. Ved eggstokken (eller der den var da...) og bak i høyresiden av ryggen.

Er det noe å bry seg om tror dere?

Tror kanskje jeg ser det an... Sikkert bare luftsmerter, for blir liksom bedre om jeg rører meg under takene... Merkelige greier...

Kan ikke huske jeg har hatt noe sånt med de andre 4. Er da nye ting uansett hvor mange ganger man går gravid altså hhe

Hvis det ikke gir seg så bør du kanskje ringe noen og spørre til råds..?

Er ikke vondt lenger, har bare en masse kynnere som kommer og går hele tiden. Nå ligger jeg rett ut på sofaen, og skal visst gjøre det resten av dagen...
Må ta det med ro resten av dagen ja.

Men er liv i bebisen, så det går nok bra =)

Bare pass på så du ikke har fått deg en urinveisinfeksjon. Har du det lenge nok så får du nyrebekkenbetennelse, og med påfølgende vondt i ryggen. Så hvis det ikke gir seg og/eller du får feber ville jeg hørt med legen :)

Moira skrev:
Har KJEMPEVONDT på høyresiden, takvise smerter. Ved eggstokken (eller der den var da...) og bak i høyresiden av ryggen.

Er det noe å bry seg om tror dere?

Sånn hadde jeg det for noen dager siden.. Varte en liten stund, men hjalp når jeg masserte magen og ryggen. Jeg konkluderte med at det var voksesmerter/kynnere.. Har ikke hatt vondt etter det heller..

Jeg vet dessverre ikke, men flott at du føler deg bedre! Og for en kjempefin signatur du har ordnet deg!

MittAndre <3 skrev:
Jeg vet dessverre ikke, men flott at du føler deg bedre! Og for en kjempefin signatur du har ordnet deg!

Takk takk =) den ble så som så =) Morro å ha noe sånn helt personlig liksom <3

Moira skrev:

MittAndre <3 skrev:

Takk takk =) den ble så som så =) Morro å ha noe sånn helt personlig liksom <3

Jeg syns den ble knallfin! Elsker det bilde med tommelen opp! ;)

Jeg tenkte på uvi med det første?
Det gir jo litt rare symptomer når man er gravid.. 
Kanskje du skulle levert en urinprøve hos legen/jm for å sjekke..?

Det kan jo være blindtarmen i verste fall, men jeg har også hatt KJEMPEVONDE smerter på venstre sida. Det gjør så vondt at jeg roper ut i smerte, og må sette meg ned. Hos meg hjelper det å gå på do (nummer 2..), da forsvinner det. Jeg har selvdiagnostisert meg selv med at dette for min del dreier seg om litt treg tarmaktivitet, og kanskje at ting vokser og legger andre ting litt i klem. Et tips kan jo være å spise all bran frokostblanding og drikke masse vann, det setter fart på sakene. Jeg har hatt dette to ganger på 14 uker, og første gangen bestilte jeg meg tidlig UL. Alt var bra, men jeg var livredd det skulle være svangerskap utenfor livmora. I ettertid har jeg kjøpt meg en doppler, og vet at ungen har ligget på venstresida, noe som kan forklare litt.

Uansett; god bedring!! Detta er neimen ikke noe godt!

Har ingen problemer med å gå på do, men jeg tror det var en kombinasjon av kynnere og luftsmerter. Det forsvant når jeg begynte å gå mer rundt heldigvis =)

Håper virkelig ikke det blir et sånt svangerskaps altså!! For et sånt svangerskap med kynnere og vondt har jeg hatt før, og unner ingen!! Men nå skal vi ikke være negative =)

Back
Topp