AU

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
det stikker sånn i den ene puppen. Nå har jeg pumpa meg helt tom å allikavel stikker det.. ikke rød eller noen ting. Noen som har hatt det samme å hva var det? kan jo tilføye at jeg å har brukt spray

jeg sliter med tette melkeganger og her stikker det inmari innimellom. Tar lecitin og det hjelper. Nå er det bare innimellom det tetter seg og jeg kjenner de enorme stikkene.

Uff, hørtes ikke godt ut! Vet dessverre ikke hva det er, men dytter for deg! Håper du blir kvitt det fort![;)]

ORIGINAL: Påatt

jeg sliter med tette melkeganger og her stikker det inmari innimellom. Tar lecitin og det hjelper. Nå er det bare innimellom det tetter seg og jeg kjenner de enorme stikkene.

bruker sprayen syntocinon

ORIGINAL: hero

ORIGINAL: Påatt

bruker sprayen syntocinon

kan være utdrivingssmerter fra sprayen du kjenner og..

Jeg har sånne stikkinger noen ganger jeg også.. ikke fullt så vonde, men det er ubehagelig.
Vet ikke hva det kommer av...[&:]

takk for svar

Jeg hadde mye av det når jeg amma (den lille tiden), hs og legen mente det var sopp, det er ikke synlig.
Ho lille hadde trøske.

Håper du blir kvitt det, ikke mye godt.

Back
Topp