AU.....

smyga

Gift med forumet
nå har jeg fått tette melkeganger igjen/brystbetennelse..39i feber..og skikkelig kulete bryst...må vel komme meg til legen imorra,men pumper mæ annen hver time eller hver 3time...men det er visst ikke nok..maserer når jeg pumper au,men d virker ikke som det hjelper[:(]føler meg skikkelig syk,og sambo har jobbet overtid hele denne uka.så er så sliten[&o]ikke mye søvn heller når han har kolikk..uff,dette ble klagete,sorry,måtte få det ut...

Uff da..d hørtes ikke noe særlig ut nej..[&o][:o]
Men hva med å komme deg i dusjen i varmt vann, og massere brystene litt??
Dusjer meg nesten hver kveld jeg, og masserer de... Håper og tror d hjelper litt hvertfall..

Oisann, det hørtes ikke bra ut[:(] Men pumper du deg i tillegg til at du gir Adrian? Har nemlig hørt at du ikke skal pumpe deg hvis du har tette melkeganger/brystspreng. Du stimulerer da til økt produksjon, og da er du inne i en vond sirkel hvor det er mye melk i brystene dine og dermed også større fare for bakterieoppvekst og infeksjonsfare...Tror det beste er varmeomslag, evt dusj...Men, som sagt, jeg er ingen ekspert på området[;)] Ville ha kontaktet lege hvis det ikke gir seg. God bedring ihvertfall[;)]

Glemte å si at du kan massere godt når du ammer, og bytte sugestilling til babyen slik at alle melkegangene blir stimulert like mye[:)]

Har ikkje hatt dette sjølv heldigvis, men eg har høyrt at kokende kluter eller varm varm dusj skal kunne vere med å løyse opp dette problemet. Håper du kjem deg att snart, for at det er smertefult tviler eg ikkje på, og heller ikkje noko gøy for bebisen.

Sympati og god bedrings klem!

tusen takk for svar[:)]jeg har nå blitt satt på antibiotika kur,fikk beskjed om å pumpe meg hver annen time i tillegg å amme han.så det virker som om det er forskjellige meninger der ja[;)]jeg har nå 40i feber og skikkelig kulete bryst.har varme omslag,men dusj gjør bare vondt,blir skikkelig sår av vannet liksom.men nå skal det vel hjelpe snart...men ikke noe godt å ta seg av han og samtidig har feber og værk i alle musklene.men sambo jobber og jobber ,jeg blir gal..så nå får han holde seg hjemme snart[:@]

Huff! God bedring!!

Back
Topp