Au, vondt.

E.R.A.

Gift med forumet
Det er så vondt. Har hatt det 5 ganger i dag, og en gang tidligere, for ca en uke siden. Det er nederst på høyre siden. Det kan vel ikke være blindtarmen? Det gjør så vondt at jeg kan ikke bevege meg i det hele tatt i ca 15-20 minutter, så går det over. Kanskje lille jenta mi sitter og leker med tarmene mine, men au dårlig lek[&o].

Mulig det er det samme som jeg har på venstre side. og det TROR jeg er lysken og alle leddbånda fra livmora som strekker seg og blir vonde og ømme......

Det skjer spesielt når jeg har stressa litt..... [8|] 

har hatt veldig vondt nede på vestre og høyre side, samme område som blindtarmen på høyresiden. men var sånn i en uke eller to og så gikk det over bare! jordmora sa at det var bare bra og at det var et tegn på at ting utvides og vokser og sånn, men fy ass, det var ikke behagelig! kjenner det ikke mer nå da.

Jeg vet hvordan du har det har akkurat samme smertene, har nesten hatt det i en uke nå.. en nå har det roa seg ned litt...
det er kjempeubehagelig... vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, men jeg synes det hjelper litt å strekke seg...

tror nok at det er livmora som strekker seg

Back
Topp