Au! VONDE blemmer på tunga!

PilleMille

Elsker forumet
Jeg holder på å bli gaaaaal!
Tunga mi er FULL av vonde blemmer! Det er for det første utrolig irriterende siden jeg blir sittende å kjenne på de hele tiden, og for det andre så er det vondt når jeg skal spise. Og jeg har så lyst på potetegull, jeg har skapet fullt, men det gjør så vondt å spise de salte greiene at jeg ikke klarer å trykke nedpå mer enn et par flak 
De har vert der snart ei uke nå, og når noen forsvinner popper det opp nye... Grrrrr.

Mistenker at jeg har litt nedsatt immunforsvar akkurat nå og har blitt smittet av munn og hånd-syke som  lille Frøken Fryd hadde i forrige uke (det gikk i barnehagen...).

Sukk, jeg får være ufrivillig sunn og ta meg et deilig glass vann istedet... 

Sniker fra mai..

Jeg hadde ett par sånne forrige uke. Tok en sukkerbit å holdt den på.. Eller "smør" på sukker.. Blemma ble ikke helt borte, men langt ifra så vond.. [:)]

høres ut som noe som jeg hadde for noen uker siden... jeg hadde derimot bare ei på tunga og resten langs tannkjøttet. klarte ikke spise nesten. men det som er viktig...ikke få hull på dem, da sprer det seg. jeg fikk ikke bruke tanntråd da jeg hadde det, pga akkurat spredning. men det skal gi seg etter en uke og to så er nok på bedringens vei om ikke så lenge vil jeg tro. spis myk mat imens:)

god bedring:)

Ikke hull på?   Sukk, jammen, det er jo så fristende å bare skvise de vekk!   (Au!)
Har prøvd på noen, men ser jo at det ikke funker. Det er som når jeg ser ei kvise, jeg bare MÅ pille på!  Skal holde meg i skinnet framover.

Sukkerbiter tror jeg ikke vi har i hus, tror du det funker like bra med tyrkisk pepper? Jeg har en nesten full pose liggende her som ser veldig fristende ut nemlig  (jada, det er en grunn til at den fortsatt er nesten full) 

Back
Topp