Au..! Tror jeg har sopp :(

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Huff, begynte å ane ugler i mosen når denne berømmelige sårheten bare ble verre og verre. Nå var tiden inne for å sjekke ut noen symptomer, jeg har begynt å grue meg til amming og ender stort sett opp i tårer når det er mattid. Slik skal det ikke være.. Søkte litt på Ammehjelpen og finner mange likheter med sopp, knappen ligner et bringebær og areola er hvit. Strålesmerter fra knoppen og inn mot ryggen. Titter i lillegutts munn og han har hvit tunge. Skal til legen senere i dag og har fått medisinliste av JM. Håper på raske resultater for det her er j&?@(!

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff, har tro på at det er grusomt. Håper du får gode medisiner som tar knekken på det raskt. Har hørt at det kan ta litt tid da dere smitter hverandre om og om igjen. Men får tro du slipper unna det! Masse god bedring:)

Uff det er så vondt... Håper du finner ut av det og får hjelp!

Husk bare på å behandle det lenge nok. Ellers kommer det tilbake.

Er skikkelig vondt. Hadde det sist. Kjentes ut som om noen hadde festet en piggtråd i ribbeina og dro hver gang ungen sugde.

Husk bare på å behandle det lenge nok. Ellers kommer det tilbake.

Er skikkelig vondt. Hadde det sist. Kjentes ut som om noen hadde festet en piggtråd i ribbeina og dro hver gang ungen sugde.
Ja her skal vi være nøye med kuren, selv om den er lang og kjedelig. Vil ikke ha det her igjen :(

Et lite tips: jeg får antydning til det hver gang jeg spiser mer enn etpar brødskiver i uka og hvis jeg er rask å vaske grundig med vann i dusjen og smøre på lanolin (purelan) etterpå (koker ammeinnlegg og skifter hyppig og smører lanolin etter amming) så er jeg symptomfri etter en dag.

Har du sopp nedentil også burde det også behandles... Jeg må holde meg unna gjærbakst for å holde soppen vekk...

Et lite tips: jeg får antydning til det hver gang jeg spiser mer enn etpar brødskiver i uka og hvis jeg er rask å vaske grundig med vann i dusjen og smøre på lanolin (purelan) etterpå (koker ammeinnlegg og skifter hyppig og smører lanolin etter amming) så er jeg symptomfri etter en dag.

Har du sopp nedentil også burde det også behandles... Jeg må holde meg unna gjærbakst for å holde soppen vekk...
Spennende lesning. Vi var på sykehuset i 5 dager og levde utelukket på brødskiver. Det var varmmatservering også, men dette var midt i medisintiden til lillegutt :( Kan absolutt være noe i det du sier. Og tror du jammen meg ikke at jeg oppdaget to saftige, soppangrep på hver side av lysken. Oppdaget dem rett etter jeg skrev innlegget :( Huff, dette er bare vondt og ekkelt. Håper vi får en snarlig bedring selv om kuren er lang :)

Har det samme som deg!!! Var til legen igår. Tror ikke jeg har grått så mye på 2 uker før ;-) god bedring :-)

Har det samme som deg!!! Var til legen igår. Tror ikke jeg har grått så mye på 2 uker før ;-) god bedring :-)
God bedring til deg :) Dette var noe dritt å få. Fikk med canesten-salve til meg og mykostatin (?) mikstur til gullet. Vi påsmører middelet med en q-tip på tungen og inni leppene hans, syns det er litt vanskelig å vite om det er godt nok påsmurt..

God bedring til dere begge:)

Som om det ikke har vært nok å gått gravid i 9 mnd med diverse vondter, så skal det fortsette !?!:smiley-angry026

Håper det går fort over .

Back
Topp