au! stikker i livmorhalsen og underlivet

candleburn

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
dæven! kjennes ut som nåler som stikker her å der, der nedi. hadde det litt sent i forreige svangerskap men ikke så tidlig da..

andre om kjenner at det virkelig stikker? og har en anelse hva det kan komme av ?

Har ikke hatt det enda, men hadde det ganske tidlig da jeg var gravid med datteren min. Det er bare livmora som gjør seg klar tror jeg :p

På lørdag morra kjente jeg stikking (og litt ømme brystvorter), på kvelden tok jeg positiv test :D

Har litt sånn "kramper" i livmora om jeg setter meg for fort opp fra sofaen f.eks., men den strikkepinnen opp i høna har jeg ikke fått helt enda :p

haha strikkepinne i høna :p knis!

var bare skikkeli intest ei lita stund, men kan vell være at det styres å ordnes der nedi. kjære vene alt disse stakkars kroppene må gå igjennom hehe

Jeg hadde det de siste mnd i sist svangerskap :-S
Jeg satt i sofaen og kunne hoppe høyt!
Sambo holdt på å le seg ihel av meg som satt å hylte at det "stakk i høna"

Kan huske jeg har hatt det et par ganger. :p ubehagelig !!

Ja...hatt nålestikk mellom lysken og navelen på begge sider :)

Hahaha strikkepinne i høna faktisk xD morsom!!!

Det er nok sikkert livmora som forbereder seg på hva som skjer :D kjenner det her også til tider og da tar jeg det med ro :)

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

gjør ikke annet enn å sitte på ræva nå, en å annen tur til kjøkkenet for å finne noe å døtte i hue ja, og så dass selfølgelig, hehe
man skvetter(ikke tisse på seg) av det, kommer så pluttselig som noen ja kjører en skarp strikkepinne rett i livmorhalsen hehe

haha strikkepinne i høna :p knis!

var bare skikkeli intest ei lita stund, men kan vell være at det styres å ordnes der nedi. kjære vene alt disse stakkars kroppene må gå igjennom hehe

Jeg hadde det for en uke siden ca :) Gått over nå, det er helt nornalt og ikke farlig

Back
Topp