Au -ryggen!!

• Trådstarter Trådstarter ed
  • Opprettet Opprettet

ed

Glad i forumet
Har så vondt i ryggen! Vært sånn de siste dagene. Spesielt når jg sitter og jobber, sånn rettppogned. Kjennes nesten ut som krampe på høyre side, nesten helt nede ved korsryggen. Tror liksom ikke det er musklene.. Noen andre som har vondt i korsryggen/ryggen?

Jepp... Gikk tur tidligere i uken,og siden har jeg hatt vondt nederst i ryggen hele tiden. Ikke sånn intenst vondt,men kjenner det. Regner med det er bekkensymptomer,men foreløpig helt overkommelig .

Jepp... Gikk tur tidligere i uken,og siden har jeg hatt vondt nederst i ryggen hele tiden. Ikke sånn intenst vondt,men kjenner det. Regner med det er bekkensymptomer,men foreløpig helt overkommelig .

Samme her; våknet i dag og var helt stiv nederst i korsryggen. Jeg hadde tidlig i svangerskapet krampeaktige smerter i venstre rumpa og innsiden lår, men legen min mente det ikke hang sammen med bekkenet og at jeg måtte gå det av meg. Men jeg tror han tok feil- jeg har ikke klart å gå det av meg, og det har bare blitt verre. Ikke klarer jeg og gå for langt heller uten at det dukker opp noen trollske smerter i "skjelettet i underlivet" (vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det ellers...). Men enn så lenge er det overkommelig. Men er livredd for at det er tyder på bekkenproblemer, og lurer på om jeg skal komme meg til legen for en fysiohenvisning etterhvert...eller om jeg bare skal bestille tid hos en fysio og se hva han/hun sier før jeg går til legen. (føler nemlig ikke at legen min tar meg helt seriøst på smertene- dvs han tar meg seriøst, men ikke ifm graviditeten...)

Jeg har også rygg og bekkensmerter, det er levlig så lenge jeg holder meg i bevegelse. Må gå daglig i ulent terreng og bevege på ryggen. Gjør vondt å gå også, men det må jeg ellers blir det jo mye værre. Ja, ja...vi får lide oss gjennom for det lille nurket sin del :binkybaby

Jeg sliter også med ryggen. Føler det hjelper når jeg er i lett bevegelse. Men er sikkelig vonde i ryggen og bekkenet etter jeg har vært på jobb. Skal til fysioterapaut på onsdag så håper at det kan hjelpe.

Jeg har bare hatt litt vondt i ryggen, men det føles muskulært... Ingen bekkenproblemer foreløpig.. :)

Var til lege i dag. Han nevnte noe med nerver i klem eller noe.. Vikar-lege, skal til fastlegen om ei uke, får spørre igjen da. Fikk sykemld to uker fremover, 35%. Det hjelper forhåpentligvis for kveldskvalme og trøtthet. Får bli flinkere med trening, ulendt terreng er jo ofte suveret for ryggen! :)

Back
Topp