AU....puppene mine....

tingeling1

Forumet er livet
Har så vondt i dem... De er veldig ømme hele tiden. I tillegg gjør det så vondt når Tuva suger. Gjør liksom vondt langt innover i puppen, pluss at brystvortene er såre. Hva kan dette være da tro? Står overalt at det ikke skal være vondt å amme, men det er det jo[:(]

jeg fikk brystbetennelse....å det ble bare verre for hver dag..ville tatt en legetime jeg..for jeg vet hvor jæ.... det blir( viss d er d dere har da)..

Hørt at brystbetennelse lett kan komme av kulde, så pass på å holde puppene varme. Massèr de og bruk ull-innlegg. Noen får brystbetennelse lettere enn andre.

Men hvordan vet jeg at puppene er tømt da?????? Hvor lenge må jeg amme da? Vesla pleier å sovne med puppen i munnen, og jeg vet jo ikke om det er helt tomt der da....

ORIGINAL: tingeling1

Men hvordan vet jeg at puppene er tømt da?????? Hvor lenge må jeg amme da? Vesla pleier å sovne med puppen i munnen, og jeg vet jo ikke om det er helt tomt der da....

Det samme gjør Benjamin..
Spørs om man må handpumpe siste rest da.......?

[:)]hadde det samme jeg,var hos legen igår etter at jeg hadde hatt feber noen dager,det viste seg at det var brystbetennelse,går nå på pensilin.......

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: wilma

[:)]hadde det samme jeg,var hos legen igår etter at jeg hadde hatt feber noen dager,det viste seg at det var brystbetennelse,går nå på pensilin.......

Hva?
Kan vonde bryst etter amming være tegn på begynnende betennelse?? hjelp

Asil

[:)]skulle bare si at gutten min har hatt store problemer med å tømme meg,så det er nok derfor jeg har fått betennelse....

Back
Topp