Au puppene mine :(

Mammalykke123

Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
har så sykt vondt i puppene, føles ut som jeg har konstant med spreng!
Ammer enda gutten min på 15mnd så har en good del med melk :p har også merket at han er mere på puppene, helt vill.. Også før positiv test :D:eek:
Noen andre som ammer enda å? Hva gjør dere for å roe det ned? Har ikke spreng, men bare sinnsyk følelse av det! :nailbiting:

Spreng er følelsen det minner meg om også, og jeg har ikke ammet på over 6 år :p

etter at jeg fjernet spiralen ble det en del av normal pms for meg. Etter SA i oktober forsvant det litt da, men nå er det tilbake for fullt. Både spreng-følelse og ømme brystvorter. Både lettelse og helvete å ta av bh etter jobb. :p

Hvis du vet du ikke har spreng, er det neppe noe å gjøre.

Spreng er følelsen det minner meg om også, og jeg har ikke ammet på over 6 år :p

etter at jeg fjernet spiralen ble det en del av normal pms for meg. Etter SA i oktober forsvant det litt da, men nå er det tilbake for fullt. Både spreng-følelse og ømme brystvorter. Både lettelse og helvete å ta av bh etter jobb. :p

Hvis du vet du ikke har spreng, er det neppe noe å gjøre.
Hahah ååå :p det klør så veldig, de er ikke harde, men sprengte om du forstår :wacky: hehe, spruter ut melk, men langt i fra spreng igjen :p

Hahah ååå :p det klør så veldig, de er ikke harde, men sprengte om du forstår :wacky: hehe, spruter ut melk, men langt i fra spreng igjen :p

Tror jeg skjønner. jeg har veldig myke (les: slappe) pupper, men de føles ømme og sprengte over hele. Helt sykt. Har faktisk små dråper av råmelk allerede da, det hadde jeg i høst da jeg var gravid også.

Tror jeg skjønner. jeg har veldig myke (les: slappe) pupper, men de føles ømme og sprengte over hele. Helt sykt. Har faktisk små dråper av råmelk allerede da, det hadde jeg i høst da jeg var gravid også.
Hehe, samma her :p
Oi, tidlig :D håper spiren sitter nå! Hvor langt er du på vei?

Hehe, samma her :p
Oi, tidlig :D håper spiren sitter nå! Hvor langt er du på vei?

5+2. :) Skal til gyn om 2 uker for å ta celleprøve og ellers kontroll etter at jeg ble konisert pga. grove celleforandringer i 2014, og da har de pleid å ta ul av eggstokker og livmor også, så jeg satser på at jeg får se et glimt av et bankende hjerte da. :)

5+2. :) Skal til gyn om 2 uker for å ta celleprøve og ellers kontroll etter at jeg ble konisert pga. grove celleforandringer i 2014, og da har de pleid å ta ul av eggstokker og livmor også, så jeg satser på at jeg får se et glimt av et bankende hjerte da. :)
Så artig! Håper du får sett.

Ammer også. Jenta mi er 18 måneder og er helt gal etter puppene. Enten skal hun spise eller kose med puppene. Så når er det pappa son tar seg av snuppa på kveld / natt. Går jeg inn så spiser hun mg opp

Back
Topp