Au! Og au igjen!

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har våknet av litt menslignende smerter noen ganger de siste nettene, men ikke verre enn at jeg har sovnet fra det igjen, og kun en-to ganger pr natt. I kveld har jeg takvise mens-/stingsmerter langt ned i bekkenet. De varer bare noen sekunder og kan komme et par ganger i minuttet. Kjennes ut som om de påvirkes av babyens bevegelser. Lyder det kjent for noen? Vondt, assa!! Kan den ikke bare komme ut snart??

Ah, det er også et begrep, ja...aldri fått helt med meg hva det er for noe rart, jeg :)

har sånne stikkninger jeg også, spesielt når han beveger på seg.... vet ikke hva det kalles jeg :-)

Trenger jo ikke være maserier heller, men om det kommer som tak som ikke er skikkelig regelmessige/ikke tar seg opp kan det være maserier som hjelper til på modning, men sier lite om det er fødsel på gang eller "bare" modning :)

Høres veldig kjent ut! Å det er ikke godt! Meeeen tar det med et smil, å sier til meg selv at alt vondt gjør fødselen lettere ;)

Silje :-)

Liker innstillingen, Silje! Vil jo helst bare at ting skal gjøre mer vondt, og helst gå på og bli verre Jaja, ingenting som eskalerer her enda i hvert fall, bare å smøre seg med tålmodighet!

Jeg hadde skikkelig vondt i ryggen i natt:/ kjentes ut som vepsestikk.

I natt har jeg hatt veldig vondt i magen om jeg har lagt meg over på ryggen..?
Når jeg har lagt på siden har det gått fint, men når jeg har snudd meg på rygg så har jeg hatt sviende smerte i magen.
Det har ikke kommet regelmessig eller noe, bare vært der.
Hva er det for noe? Noen som har hatt noe lignende? Hadde en litt overhektisk dag i går da.. vet ikke om det kan spille inn?
Baby har vært aktiv som vanlig, full rulle! :)

Back
Topp