AU! - Nok nå...

lattermild

Forelsket i forumet
Ok, nå har jeg hatt stikkende smerter i mellomgulvet i snart to uker - de flytter litt rundt på seg, men sitter ofte høyt oppe i magen (over navlen)... Men i går og i dag har de sentrert seg rundt der jeg inbiller meg den venstre eggstokken sitter og innover mot midten. Og det gjør ganske vondt. Lei av det nå...

Har aldri hatt sånne smerter i forbindelse med hverken mens eller EL før, IKM er sånn ca. nå (i går kanskje? ikke helt stabil syklus) og rundt den 17. hadde jeg en liten blødning som jeg til slutt bestemte meg for å anta at var i forbindelse med EL (aldri hatt det før heller, men stemte med datoen)...

Noen som kjenner igjen dette? Vil selvsagt gjerne tro at det betyr at jeg er gravid (kommer ikke tante rød i morgen får jeg vel teste...), også fordi at hvis ikke må jeg visst en tur til legen uansett, for dette gjør altså ganske vondt...

(Vil ikke ta smertestillende heller, for det eneste som hjelper på meg er ibuprofen og det sal man jo helst ikke ta hvis man er gravid...)

Dette er akkurat hva jeg opplever om dagen! Jeg vet heller ikke hva dette er, skulle gjerne visst det.....
Har bestilt lege time, men fikk ikke før i slutten av august og det er lenge og vente synes jeg. For min del sitter det liksom på høyre side, der hvor jeg innbiller meg at eggstokkene er, omtrent parallelt med navel. Jeg merker det best når jeg har sittet bøyd, eller bøyer meg for å løfte opp noe og deretter retter meg opp igjen. Si ifra om du finner ut hva dette er, så skal jeg gjøre det samme.

heisann
kanskje dere er gravide, for sånn hadde jeg det også i starten og det hender at det er sånn enda[;)] skal krysse alt jeg har for at dere tester positivt[:D] lykke til

Ja, vi får krysse fingre. Prøver å drøye med å teste til fredag siden den forrige syklusen min var litt lang og jeg derfor ikke er sikker på at ikke tante rød er like rundt hjørnet, men det holder hardt [;)]

Men i dag gjør det mindre vondt. Det er da noe [:)]

Falt for fristelsen og tok en test i dag morges, men den var negativ [:@]

Men ingen tegn til tante rød, og dag 33 av syklus...

snåle greier det der. bra at du ikke har så vondt i dag, blir litt bedre opplagt da.[;)] har du snakket med legen om smertene dine?

Nei, det er jo liksom ikke SÅ vondt heller, da - bare konstant nok til å bli ganske plagsomt. Og så flytter det seg rundt igjen, nå.

Får la det gå til over helga, kommer ikke tante rød får jeg få tak i en test til, og fortsetter det å gjøre vondt får jeg vel uansett ta en prat med legen...

Men, Frøkenfryd, jeg tenkte på i stad at hvis det generellt ligger på høyre side kan det jo faktisk ha noe med blindtarmen å gjøre for deg (med mindre du alt har fått den fjernet, da) - men flytter det seg rundt eller gjør litt sånn vondt over alt er det vel neppe det, heller...

Hei hei du lattermild,
nei jeg har ikke tatt blindtarmen, så jeg har tenkt litt på det selv også om det kan være den. Men det gjør liksom ikke sånn vondt heller. Tror kanskje det kan være en muskel av et eller annet slag..... Men det er jo så lang ventetid hos legen nå om dagen at jeg har ikke fått time før den 17 august. Og det er ikke verre enn at jeg kan holde ut til da.

Ellers så går jeg jo å venter til den dagen tante rød skal komme nå, eller skal jeg si ikke skal komme...Like spent som alltid om vi har klart det denne gangen. Men tror liksom ikke det! Du kan jo teste idag du ifølge tickeren din!

Og der kom tanta... [:@]

Ja, ja, på'n igjen...

Back
Topp