Au!! Nicer dicer plus!

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Jeg ønsket meg nicer dicer plus (en dings som kutter opp alt du måtte ønske omtrent) Den selges på tv-shop :P Og som jeg ønsket, så fikk jeg den...Skulle prøve den i dag med å skive opp fersk sopp..Og joda, den funket helt sykt bra. Aldri sett så fine skiver noengang, og den var SYLskarp. Det fikk dessverre fingeren min erfare og..Pga av at jeg ikke hadde fått med meg at det fulgte med et håndtak jeg kunne holde i så slicet jeg en god bit av fingeren:P Trodde nesten jeg måtte sy, men hadde noe strips liggende som jeg brukte.
Men, altså denne er en genial oppfinnelse. VIPS, så var alle grønnsakene kuttet opp..Passer bra nå som jeg skal gå ned i vekt:) Anbefales!!

Høres jo helt super ut, sett bortifra fingerkuttet da! :P
Må googles :D

Ønsker meg den selv jeg, den ser jo super ut! Au med fingeren da, sånn har jeg gjort flere ganger med ostehøvelen, det er vondt altså!!

Har sett de der, og de ser geniale ut.
Skulle hatt den i går da jeg kutta grønnsaker til kjøttsuppa jeg lagde.
Får så lett betennelse i skuldera, og det var ille nok å skrelle alt.
Så nå sitter jeg med veldig vond skulder :(

Har sett de der, og de ser geniale ut.
Skulle hatt den i går da jeg kutta grønnsaker til kjøttsuppa jeg lagde.
Får så lett betennelse i skuldera, og det var ille nok å skrelle alt.
Så nå sitter jeg med veldig vond skulder :(
Huff, det hørtes ikke noe godt ut :( Og ja, da skulle du virkelig hatt en slik. Den er faktisk lilke genial som den ser ut som på tv. Men, hvor lenge den holder seg skarp vet jeg jo ikke enda..Men, krysser fingrer for at den er litt solid:)

Kjedelig å høre om fingeren din men bra den fungerer da :)
Kjøpte du den via TV-shop eller ebay?

Den er genial. Har hatt min et år, og er kjempe fornøyd med den. Kjøpte min i usa, så den er litt annerledes enn den på tv shop. Men samme opplegget.

Kjipt med fingeren da..

Det vet jeg faktisk ikke,siden det var julegave:)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra da! :D
For den er vist mye billigere på ebay, selv gidder jeg ikke å kjøpe den da alt må vaskes opp for hånd så ser for meg at den tiden man sparer på å kutte opp bruker man like fort igjen på å vaske den

Så bra da! :D
For den er vist mye billigere på ebay, selv gidder jeg ikke å kjøpe den da alt må vaskes opp for hånd så ser for meg at den tiden man sparer på å kutte opp bruker man like fort igjen på å vaske den
Neida, den kan vaskes i oppvaskmaskin;) Står i bruksanvisningen på den jeg har i alle fall...:-D

Neida, den kan vaskes i oppvaskmaskin;) Står i bruksanvisningen på den jeg har i alle fall...:-D

Hjelper lite for de som ikke har det ;) Men når jeg en dag får det så blir det nok et bra innkjøp :)

Hehe, åja...Det tenkte jeg ikke på:) Nei da skjønner jeg godt at du avventer;)

Back
Topp