Au... Nerver...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lillesøster presser på nerver i ryggen. Det stråler nedover låret.
Hadde det enda vært noen smerter som førte fram til noe. Men dette er jo bare vondt pga. nerver!

Flere som har babyer som presser på nervene?

Jepp! Bare fremme nere i høna! vondt som bare juling! :P

Noen uker, men e ikkje konstant då :)
bare innimellom og då hoppe eg te! :P ser sikkert helt løk ut for folk bare:
åh? e fødselen i gang no?!? :eek:

Må være det jeg har. Kjennes ut som en prolaps egentlig, men det stråler nedover rompa og beinet. Klarer nesten ikke gå til tider :) ikke godt nei :/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Oh yeah.. Han treffer av og til to nervetråder i magen som gjør at jeg ikke klarer å reise meg fra liggende til stående/ eller sittende til stående. I tillegg klarer jeg da ikke sitte på huk. :P
Kjennes ut som jeg er en levende nålpute.

Sikter her også til tider.

Men nå sliter jeg vel mest på den ene sida av ryggen - mellom hoftekam og skulder. Rare greier. Vet ikke hva det kommer av, for unge kan ikke trekke en nerve som stikker opp der. Ikke blir det pga vekt av unge heller (og dermed kompensasjon av muskler som blir overbelastet), for ungen ligger stort sett på samme side...
Som sagt rare greier :rolleyes:

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

jaa, han treffer ofte en nerve som går gjennom hofta, skvetter skikkelig til...

Stikker i funboxen rett som det er og da hopper jeg også til. skikkelig ubehagelig. Heldigvis er disse stikkene bare av og til...

Må være det jeg har. Kjennes ut som en prolaps egentlig, men det stråler nedover rompa og beinet. Klarer nesten ikke gå til tider :) ikke godt nei :/

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3
Nei, det er ikke så behagelig med vondt i rompe og ben. :confused:
Nå har det letnet litt hos meg, så sitter nå mest i korsryggen og halebeinet.

Å jada! Her har han gnukket og glidd hodet så det stikker både her og der. Skikkelig vondt til tider altså...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Back
Topp