Au!! Mensensmerter!?

Tina1

Andre møte med forumet
Får noen ganger veldig vondt nederst i magen. Føles ut som skikkelig intense mensensmerter?
Er det normalt? Er det flere som har det!? :confused: Au au au

Jeg tror det skal være veldig vanlig med tanke på at livmoren skal forberede seg på å vokse. :klem:

Hadde det sånn første svangerskap. Da fant de noen vanncyster på livmoren. Ikke noe farlig, bare veldig vondt. De sprekker ofte når livmoren vokser. Kanskje du bør få en henvisning til ul dersom du føler det er veldig smertefullt ? :)

Hadde det sånn første svangerskap. Da fant de noen vanncyster på livmoren. Ikke noe farlig, bare veldig vondt. De sprekker ofte når livmoren vokser. Kanskje du bør få en henvisning til ul dersom du føler det er veldig smertefullt ? :)
Ååå, okei. Skal på ul på fredag. Så får høre hva hun sier da. Det er veldig ubehagelig, blir skikkelig kvalm og må neste kaste opp når smertene kommer. Men går heldigvis fort over :-)

Ja, det er ikke noe godt. Jeg husker at jeg nesten måtte puste meg gjennom "anfallene" Reiste på legevakten en lørdag, og det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid ❤

Jeg har mens murringer som kommer og går.. Livmoren som vokser (personlig håper jeg det er et tegn på at spira er i livmoren min og ikke i eggleder :p)
Men jeg har aldri direkte vondt i magen altså!!

Det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid også. Hadde helt enorme smerter i nedre del av magen, skikkelig mensjævelskap..
Legen sa det er helt normalt. :)

Jeg slet veldig med det i første svangerskap. Nå kommer det å går litt, merker ikke like mye nå.

Hadde det mye, spesielt om nettene, de første ukene. Nå kjenner jeg bare at det stikker litt innimellom. Men er da selvfølgelig kvalm, trøtt og vondt i hodet i stedet :p er 8+0 :)

Jeg trodde mensen var på vei jeg, hadde ingen aning om at jeg var gravid.. Men etter mange dager med smerter skjønte jeg at det ikke var mensen :-P

Vondt i magen og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg av og te.. sikkelig vondt og løs mage :S
Er det normalt?

Jeg har en del "menssmerter", og var litt bekymra for det. Legen sa det var helt normalt og at det er livmora som vokser som fører til smertene. Jeg har også cyster på eggstokkene som kan være med på å forsterke smertene, så er blitt henvist til gynekolog for tidlig UL.

Back
Topp