AU MAGEN MIN

x1xiza

Glad i forumet
er sååå uutholdelig å gå og vente..er sååå spent! men tviler[&o] tror mensen kommer snart..vondt nede i magen, og stikker på sidene, brystene er så ømme at det er[:'(] !!

kjem til å føla meg så dum viss mensen kjem no, for trodde nesten at denne gangen sku det klaffe...[:(]

eg hoster ein del, sida eg er forkjøla, og det gir smerter i magen..knyter seg liksom..

Jeg krysser fingrene for at det ligger en liten celle å deler seg i magen din[;)]

[:(][:(][:(] HÅPER SÅ VELDIG!!!!! men...[&o]

Kom igjen IZA, detta går bra..
Det er ikke mer du kan gjøre nå, ikke mer enn å ta godt vare på deg selv og tenke positivt[;)]

satser på at en liten astronaut har funnet et fint sted i livmora di og plugga seg inn der[;)]

Krysser fingrer og tær for deg, håper det er en liten spire i mage din nå[:)]

TAKK så SNILLE DE ER!!! [:)]

Er så spent på dine vegne, må stadig innom for å sjekke om du forteller at du har tatt en ny test. Synes du er tøff som klarer å vente!!! Jeg hadde ikke klart det. Utfra dine symptomer, har jeg god tro! Men det er jo du som kjenner det. Lykke til uansett!! Vi er mange her som vil glede oss enormt med deg eller føle med deg. Trøsten blir uansett fattig om det skulle bli en ny nedtur. Fortsatt god helg!

tusen takk, blir rørt her eg ! eg testet på onsdag..men på ettermiddagen, og håper det var for tidlig sida den var negativ.....men har veldige mensmurringer her no, magen er hard og oppblåst...
viss testen blir negativ så trenger eg nok masse trøst her inne ja! [:(] er jo evt. ikkje annet å gjera enn å prøve igjen..har iallefall lært masse her inne, og føler meg meir klar enn eg var før[:)]

SØTE SNILLE OMSORGSFULLE OMTENKSOMME TOVELI!!!

Hei Iza.

Får håpe at du tok testen fortidlig og at neste viser at du er gravid..
Mange som krysser fingrene for deg og jeg er bland dem..

Lykke til[:)]

[:D]

svarte deg der TUSEN TAKK!!!!! [:D]

Lykke til Iza, krysser alt jeg har for at tanta ikke kommer på besøk hos deg denne gangen!

TAKK

Back
Topp