Au!! (klage om vondter)

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Jaja i dag har vert en laaang dag med mye vondt! Våknet med en skallebank som var helt grusom, holdt det gående helt til 17 tiden da klarte jeg ikke mer og måtte ty til paracet :-/
Ble heldigvis bedre i hode, men når jeg etter en hel dag sengeliggende reiste meg opp kom kvalmen og jeg presterte å kaste opp ved middagsbordet! Deilig :p
Ellers har jeg jo en urinveisinfeksjon som gjør noe så jæ***lig vondt :( gått på pensilin i 2 uker nå (første kur funka ikke) og jeg har fortsatt store smerter i venstre side av mage og bak i ryggen. Kjennes ut som om jeg blir stabbet med kniv hver gang jeg beveger meg!

Ah måtte bare klage litt!
Hvilke vondter sliter dere med? Eller er dere 100 % friske og raske? :)

Huffda :( Høres ut som en tung dag..
Jeg sliter mest med smerter i magen og stikking i underlivet (voksesmerter sier legen). Er så lei av å ha det vondt, men prøver å tenke på det gode som kommer ut av det :) Ellers er jeg heldig som har gått uten kvalmen i et par uker nå :D Men har derimot ligget med influensa..så håper det ikke blir noe mer etter dette :p Jeg hadde også uvi i starten av svangerskapet. Veldig mye vondt i nyrene.. Men slapp billig unna med bare en kur :)
Håper du snart føler deg bedre :)

Er vist heldig jeg da:) Plages bare med tretthet og litt hodevondt innimellom. Lurer på om det kommer med svangerskapet. Strevde mye med hodevondt med den kommende storebroren også.

Jaja i dag har vert en laaang dag med mye vondt! Våknet med en skallebank som var helt grusom, holdt det gående helt til 17 tiden da klarte jeg ikke mer og måtte ty til paracet :-/
Ble heldigvis bedre i hode, men når jeg etter en hel dag sengeliggende reiste meg opp kom kvalmen og jeg presterte å kaste opp ved middagsbordet! Deilig :p
Ellers har jeg jo en urinveisinfeksjon som gjør noe så jæ***lig vondt :( gått på pensilin i 2 uker nå (første kur funka ikke) og jeg har fortsatt store smerter i venstre side av mage og bak i ryggen. Kjennes ut som om jeg blir stabbet med kniv hver gang jeg beveger meg!

Ah måtte bare klage litt!
Hvilke vondter sliter dere med? Eller er dere 100 % friske og raske? :)

VONDT i magen/ voksesmerter, det rives og strekkes det inni.. men det er jo egetlig bare positivt da :) mye vondt i ryggen, og sliter sterkt en hel dag på jobb... gruuuuer meg til i dag, da er det jobb igjen! :/ er også VELDIG trett hele tiden da..
Ellers er jeg veldig heldig, og lite vondter i forhold til mange andre..!! :) så jeg skal nok ikke klage.. ;)

Men.. er det helt sikkert at det «bare» er UVI da, og at det ikke har gått videre til nyrebekken-betendelse..? Penicillinen skal da virke ganske raskt ved UVI?.. eller nyrestein kanskje?

VONDT i magen/ voksesmerter, det rives og strekkes det inni.. men det er jo egetlig bare positivt da :) mye vondt i ryggen, og sliter sterkt en hel dag på jobb... gruuuuer meg til i dag, da er det jobb igjen! :/ er også VELDIG trett hele tiden da..
Ellers er jeg veldig heldig, og lite vondter i forhold til mange andre..!! :) så jeg skal nok ikke klage.. ;)

Men.. er det helt sikkert at det «bare» er UVI da, og at det ikke har gått videre til nyrebekken-betendelse..? Penicillinen skal da virke ganske raskt ved UVI?.. eller nyrestein kanskje?

Ja det er det jeg også lurer litt på om det kan være noe mer enn "bare" en UVI.. Urinprøven slo jo ut igjen men har gått på pensilin for dette før og da gir det seg etter 1-2 dager og denne sitter veldig i.. Men nevnte for legen men han sa det måtte være den forrige pensilinen som ikke hadde fungert. Så derfor fikk jeg nye tabletter. Men har jeg like vondt etter dette brettet må det da være noe annet tenker jeg :-/

Huffda :( Høres ut som en tung dag..
Jeg sliter mest med smerter i magen og stikking i underlivet (voksesmerter sier legen). Er så lei av å ha det vondt, men prøver å tenke på det gode som kommer ut av det :) Ellers er jeg heldig som har gått uten kvalmen i et par uker nå :D Men har derimot ligget med influensa..så håper det ikke blir noe mer etter dette :p Jeg hadde også uvi i starten av svangerskapet. Veldig mye vondt i nyrene.. Men slapp billig unna med bare en kur :)
Håper du snart føler deg bedre :)

Hvor langt er du komt i svangerskapet da? Jeg er jo over 16 uker nå og håper virkelig ikke jeg må gå på pensilin for alltid.. Tror det er den som gjør at jeg blir kvalm :-/ for har vert kvalmefri helt siden uke 10-12, så begynte jeg på de og kvalmen kom tilbake :-/ kjipt!
Men altså det er overlevevelig altså, bare veldig ubehagelig og vondt..

Håper influensa de forsvinner og du slipper å være mere syk! Vi vil jo nyte svangerskapet og det gode som venter oss i august ;) <3

Er 16uker idag :)
Kan nok være kuren som gjør deg dårlig ja.. Vi får nok snart nyte svangerskapet mer :D Gleder meg til vektøkning og cravings :D

Har vært frisk og rask, litt vondt hvis jeg løfter mye tungt ila dagen. Men i dag klarte jeg å gjøre et eller anna som gjorde at det smalt i ryggen og jeg ble sengeliggende. Håper bare at det blir bedre snart og at ryggen ikke streika nu pga sv.skapet.

Back
Topp