emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #1 Flere som har opplevd at det hugger til i magen? Skikkelig stikk? Jeg går ned for telling nesten når disse kommer Appen
Flere som har opplevd at det hugger til i magen? Skikkelig stikk? Jeg går ned for telling nesten når disse kommer Appen
Nocturne82 Elsker forumet Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #2 Ja. Det er ligamentsmerter. Livmoren som vokser Skikkelig vondt. Kommer hver gang jeg nyser.
Inemor Juni-spire i magen <3 Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #3 Hørtes veeldig ut som ligamentsmerter ja Jeg også får de når jeg nyser, og dersom jeg snur meg/beveger meg litt for brått
Hørtes veeldig ut som ligamentsmerter ja Jeg også får de når jeg nyser, og dersom jeg snur meg/beveger meg litt for brått
emje92 Juni2014 <3 Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #4 Det er sabla vondt jeg kan få det også ved å ligge stille Appen
Inemor Juni-spire i magen <3 Sommerfuglene <3 20 Nov 2013 #5 emje92 skrev: Det er sabla vondt jeg kan få det også ved å ligge stille Appen Klikk for å utvide … Jeg har også hatt det uten å være i bevegelse Minner meg om skikkelig strekk, og det tar ei lita stund før smerten går over...
emje92 skrev: Det er sabla vondt jeg kan få det også ved å ligge stille Appen Klikk for å utvide … Jeg har også hatt det uten å være i bevegelse Minner meg om skikkelig strekk, og det tar ei lita stund før smerten går over...