Au, han bet!

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Han bet meg nettopp plutselig i armen. Håper han forstod på reaksjonen min at sånn gjør man ikke :p

oi da. Ja er vondt når de biter. Snuppa her har ikke tenner enda, men jeg synes det er vondt med bare gommene jeg. Så er nok ekstra vondt med tenner tenker jeg :)

Uff..det er vondt:confused:
Her er det heldigvis ikke så mye å bite med ennå:p

Huff da. Håper han skjønner at slikt gjør man ikke;) men alle barn tester vel det ut før eller senere.

Au, høres ikke godt ut! Håper han skjønte at slik gjør man ikke! :)

Gjør veldig vondt når de biter ja:/

Å det gjør vondt :eek: Her skjer det opptil flere ganger daglig og han syns det er like morsomt hver gang :p

Uffda! :(

Sendt fra min Samsung

huff det gjør kjempe vondt.... vesla her både lugger og biter meg, og hu holder på å flire seg ihjel når je sier au :(

Au!!! Mini og bruker å ta en jafs over haken min,men her er det ikke noen tenner igjennom enda :P
Har han prøvd seg på puppen da?

Au!!! Mini og bruker å ta en jafs over haken min,men her er det ikke noen tenner igjennom enda :P
Har han prøvd seg på puppen da?
Å jada, med jevne mellomrom. Første gang i oktober/november. Men jeg holder ut ennå :p

Å jada, med jevne mellomrom. Første gang i oktober/november. Men jeg holder ut ennå :p
Au! Det må være vondt ;) Jeg ligger som regel bare i trusen natten. Og om morgenen får han komme opp i sengen vår,og har vært noen ganger han har fått tak i brystvorten og vridd rundt (men fingrene). Er kjempevondt jo!!

Au! Det må være vondt ;) Jeg ligger som regel bare i trusen natten. Og om morgenen får han komme opp i sengen vår,og har vært noen ganger han har fått tak i brystvorten og vridd rundt (men fingrene). Er kjempevondt jo!!
Hehe, ja, tassen tar alltid etter brystvortene når jeg bader/dusjer med han. Små grafsefingre :p

Det er ikke så ofte han biter ordentlig til i puppen, men han gnager mye så gruer meg litt hver gang nå. Men skal holde ut en stund til håper jeg. Vil helst kunne be om ammefri på jobben om 4 uker ;)

Back
Topp