Au, brystsmerter

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Jeg skulle bøye meg ned for å ta ut noe av kjøleskapet, men det gikk ikke. Fikk sterke smerter i brystet, midt mellom puppene. Helt umulig å bøye meg framover. Så jeg måtte stå med rompa mot kjøleskapet, bøye i knærne og fiske ut maten med en arm som gikk bakover istedet. For et syn :)
Så til spørsmålet; er det noen her som har erfaring med slike smerter?
Jeg ser for meg at det er muskulært, og at jeg ikke trenger å bekymre meg. Men det henger jo i en stund, så det hadde jo vært greit å unngå det eller bli kvitt det fort. Smertestillende er utelukket, for så lenge jeg ikke bøyer meg er smerten ok.

Er jo ikke uvanlig å ha muskulære smerter i brystet. Jeg har iallefall kjent litt på det innimellom.

Men tror man må kjenne på hvilken smerte det er. Muskulære smerter er vel ofte stikkende, men om det kommer fra hjertet er det mer trykk. Det høres ofte at det føles ut som et belte som strammer rundt brystkassa. Det skal jo også bli verre ved aktivitet, mens når det gjelder muskulære smerter skal det ikke ha noe å si.

Hmmm. Smertene sitter bare midt i, og de er igrunn stikkende. Får ikke til å gjøre noe som helst som innebærer at jeg bøyer meg framover. Jeg er jo ikke bekymrer, men det er jo ubehagelig. Spesielt når det skjer midt under trening : /

Masser området ovenfor brystene. Altså på fremsiden av skuldrene (hvis du skjønner). Det er gjerne der problemet sitter med stive muskler, og som strammer seg ved bøyning.

Back
Topp