au au

babyem

Glad i forumet
i flere uker nå så har det svidd veldig når jeg tisser,og når jeg kjenner at jeg må på do og etterpå.har nettopp tatt en antibiotika kur for det var bitte litt utslag.det var så lite at legen vanligvis ikke ville brydd seg,men siden jeg har hatt det så mangen ganger før (urinveisinf),så fikk jeg en kur.nå er jeg altså ferdig,og det er forsatt like gale.var hos gyn på torsd,og hun fant ikke noe gale..noen som har vert borti dette før??anyone??

ja,det håper jeg å..blir litt bekymra også da,for jeg har hørt at det ikke er så bra å gå med uvi når man er gravid.men jeg skal opp med en ny prøve på mandag.

takk for tips[:)]

huff hørtes ikke godt ut dette.....
håper virkelig du finner ut av det. kan jo være en liten rift og DET er ikke noe godt og tar en stund før det gror.

lykke til [:)]

ORIGINAL: hege28

Ja det forstår jeg, drikk mye tranbær juice. Kjærringråd er å ta potetskrell i en balje med varmt vann og sitte over det, skal visst funke d og. God bedring[:)]

Skal hjelpe bra d ja..Men jeg hadde ej venninde som og var en del plaget me UVI en periode, og hun fikk høre et gammelt kjærringråd om å sitt me baken nedi en balje med grønnsåpe..? Å d hjalp henne litt hvertfall...??

Mange gode tips her! Vil bare legge til eple-edikk, utblandet i eplejuice. En halv liter av detta brygget om dagen, samt drikke minst 3 liter hver dag og ta tranebærkapsler hjalp omsider meg hvertfall! [:)]

Jeg har brukt tranebær kapsler med en gang jeg har kjent antydning til uvi, og det funker kjempe godt. [:)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp