Au au :(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
lurer på hva som skjer meg:/ har så verkinger nedover i lårbeinet ,verker når jeg går.
kan det ha noe med at jeg bærer på en del kg nå ? aldri hatt sånn før.
redd for blodpropp å sånn jeg :/

Kan det være bekkenplager? Jeg har vondt i lysken, hofta og nedover i låra. Akkurat som det strekker og gjør vondt når jeg går! Og det er pga bekkenlåsning iallefall!
:)

Søsteren min hadde blodpropp, det ble fort verre og verre vondt. Jeg synes det høres mer som nerver i klem på deg, hadde noe lignende med førstemann og det var så vondt at jeg knapt kunne gå. Er du nervøs er det naturigvis best å ta en tlf :)

Da det er blodpropp blir foten ofte rød, varm og hoven. Det er vondt å ta på og blir verre. Ofte blir det hard også.. Er nok ikke det, er sjelden unge mennesker får blodpropp uansett :)

Bekkenet eller isjasnerven kanskje+ Jeg hadde vondt nedover låret og benet når jeg hadde isjas for noen år tilbake. er jo fort gjort at noen nerver kommer i klem nå når lille i magen presser på inni der :)

ja hører kanskje med bekkenløsning/låsning da.
for har bekkenvondt så det holder,aldri hatt så smerter som dette.
nå er jeg så lei å vil bare at frøkna skal komme ut jeg;)

å håper seriøst at alle plager som bekkenløsning er helt borte når nurket er ute;)

Bekkenløsning her og veldig ondt i lysken og nedover i lårene....

Som oktoberbaby sier så blir det gjerne rødt, hovnet og varmt ved blodpropp. Har du mest vondt på baksida av låret høres det ut som isjias.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp