fruF
Betatt av forumet
I dag har jeg hatt en fin dag på jobb - eller det vil si helt normal; verken verre eller bedre enn vanlig. ...helt til jeg skulle hjem. Da var det plutselig veldig vondt helt nederst i magen - så langt nede at det nesten ikke er mage lenger om dere forstår hva jeg mener ... Det var bare når jeg gikk det gjorde vondt. I bilen hjem var det bra, helt til jeg skulle gå inn i huset mitt - da var det vondt når jeg gikk og det er det fortsatt ...Og nå er det noen timer siden ..
Noen andre som har kjent noe lignende? Kan jo si at jeg jobber i barnehage og idag var jeg på 0-3 års avdeling. Det var en del løfting opp og ned fra stellebord på slutten av dagen + en del bøying og opp og ned fra gulvet ... Kan det være senastrekk rett og slett? Litt ekkelt i alle fall ... er så redd for at noe galt skal skje!
Håper noen kan gi meg et svar ... skal til legen på tirsdag men det er jo noen dager igjen til det da...
klem
Noen andre som har kjent noe lignende? Kan jo si at jeg jobber i barnehage og idag var jeg på 0-3 års avdeling. Det var en del løfting opp og ned fra stellebord på slutten av dagen + en del bøying og opp og ned fra gulvet ... Kan det være senastrekk rett og slett? Litt ekkelt i alle fall ... er så redd for at noe galt skal skje!
Håper noen kan gi meg et svar ... skal til legen på tirsdag men det er jo noen dager igjen til det da...
klem