Au au magen min!

fruF

Betatt av forumet
I dag har jeg hatt en fin dag på jobb - eller det vil si helt normal; verken verre eller bedre enn vanlig. ...helt til jeg skulle hjem. Da var det plutselig veldig vondt helt nederst i magen - så langt nede at det nesten ikke er mage lenger om dere forstår hva jeg mener ... Det var bare når jeg gikk det gjorde vondt. I bilen hjem var det bra, helt til jeg skulle gå inn i huset mitt - da var det vondt når jeg gikk og det er det fortsatt ...Og nå er det noen timer siden ..

Noen andre som har kjent noe lignende? Kan jo si at jeg jobber i barnehage og idag var jeg på 0-3 års avdeling. Det var en del løfting opp og ned fra stellebord på slutten av dagen + en del bøying og opp og ned fra gulvet ... Kan det være senastrekk rett og slett? Litt ekkelt i alle fall ... er så redd for at noe galt skal skje!

Håper noen kan gi meg et svar ... skal til legen på tirsdag men det er jo noen dager igjen til det da...

klem

jeg har også vært plaget med sånne smerter.det kommer og går.kjennes ut som sting eller treningsverk.går heldigvis over og det er ikke farlig så vidt jeg vet...

okej - takk for svar [;)]
Håper det går over til i morga på jobb - ellers får jeg sitte på baken og la barna komme til meg [:D]

Dette hadde jeg i to uker litt innimellom men nå på slutten ble det værre og værre.. Jeg gikk til legen og fikk beskjed om at det var bekkenløsning.. så nå er jeg sykemeldt..

høres ut som bekkenet...

Ta de smertene på alvor, det kan bli verre av at du overser dem..

lykke til

Det kan være bekkenløsning ja, det var det første jeg tenkte når jeg leste det...

Uff ... da håper jeg det er en strekk som går over til i morgen !!! men det får tiden vise. Nå skal jeg sove litt og håpe på at det går over! Det som er litt rart er at det er vondere å stå på venstre enn på høyre fot [8|] Forstår ingneting jeg ... [:-]

God natt og takk for alle svar :)

Back
Topp